Приказ основних података о документу

Negotiating partnership: How Serbian Hauzmajstor established a business relationship with Austrian Rustler

dc.creatorVučinić-Nešković, Vesna
dc.date.accessioned2021-10-12T11:20:54Z
dc.date.available2021-10-12T11:20:54Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0353-1589
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1246
dc.description.abstractOva studija govori o tome kako je srpski Hauzmajstor pregovarao i stupio u partnerstvo sa austrijskom firmom Rustler. Uvodni deo posvećen je uspostavljanju i razvijanju Hauzmajstora, firme za male kućne popravke, koju je osnovao srpski povratnik iz inostranstva 2004. godine. Polazeći od osnivanja Hauzmajstora, kao ćerke firme Komon sensa (orijentisane na konsalting i razvoj projekata), studija prati njeno prilagođavanje poslovnom ambijentu Srbije u pogledu organizacione i poslovne kulture. Studija je usredsređena na detaljno predstavljanje i analizu iskustava zaposlenih u Hauzmajstoru sa austrijskim Rustlerom, najpre kao potencijalnim, a zatim i kao većinskim partnerom. Pored toga, prikazan je način na koji je Hauzmajstor doživeo regionalni menadžer Rustler grupe, koji je bio glavni posrednik u pregovorima i konkretizovanju ovog partnerskog odnosa. U zaključnom delu raspravlja se o različitim konceptima 'kulture', 'stranca', i 'kulturnih posrednika' u dve različite faze uzajamnih odnosa, i to najpre prilikom pregovaranja, a zatim odmah nakon uspostavljanja poslovnog partnerstva.sr
dc.description.abstractThis study is an account of how Serbian Hauzmajstor negotiated and entered into partnership with the Austrian Rustler. The introduction is devoted to the development of Hauzmajstor, a small real estate maintenance firm, founded by a Serbian repatriate in 2004. Beginning with its start up as the first daughter firm of Komon sens, a consulting and project development firm, the study follows its adaptation to the local business environment, concentrating on its organizational and business culture. The focus of the study is on the detailed description and analysis of experiences of the Hauzmajstor insiders with the Austrian Rustler, first as a potential, and later as an actual partner. In the end, a view from the other side, i.e. perceptions of Hauzmajstor by the Rustler Group area manager are given.en
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/177018/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceEtnoantropološki problemi
dc.subjectSrbijasr
dc.subjectrepatriotesr
dc.subjectpregovorisr
dc.subjectpreduzetnicisr
dc.subjectposlovna kulturasr
dc.subjectpartnerstvosr
dc.subjectSerbiaen
dc.subjectrepatriatesen
dc.subjectpartnershipen
dc.subjectnegotiationsen
dc.subjectentrepreneursen
dc.subjectbusiness cultureen
dc.titlePregovaranje o partnerstvu - kako je srpski Hauzmajstor uspostavio poslovni odnos s austrijskim Rustleromsr
dc.titleNegotiating partnership: How Serbian Hauzmajstor established a business relationship with Austrian Rustleren
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY
dc.citation.epage118
dc.citation.issue1
dc.citation.other6(1): 88-118
dc.citation.rankM24
dc.citation.spage88
dc.citation.volume6
dc.identifier.doi10.21301/eap.v6i1.3
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/229/1243.pdf
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу