Приказ основних података о документу
Razlike između formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja
Differences between formal, non-formal and informal education
dc.creator | Pavićević, Miljana S. | |
dc.creator | Petrović, Danijela | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T12:09:10Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T12:09:10Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 1452-9343 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1998 | |
dc.description.abstract | U prvom delu rada razmatraju se pojmovna određenja i ukazuje se na razlike koje postoje između formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja. Neformalno obrazovanje se definiše kao bilo koja organizovana obrazovna aktivnost izvan postojećeg formalnog sistema koja služi određenim korisnicima i ciljevima učenja. Ključna odlika neformalnog obrazovanje je fleksibilnost i ono omogućava sticanje različitih veština i kompetencija, kroz aktivnosti kao što su seminari, predavanja, konferencije i radionice. Informalno obrazovanje označava “životnu školu” i zasniva se na ličnom iskustvu, usvojenim društvenim vrednostima i samoinicijativnom učenju. U uslovima stabilnog savremenog društva, sva tri vida obrazovanja se međusobno nadopunjuju i zajednički jačaju elemente celoživotnog procesa učenja. | sr |
dc.description.abstract | In the first part of the paper notions are defined and differences among formal, non-formal and informal education are considered. Non-formal education is defined as any other organisational educational activity beyond the existing formal system which serves sertain users and their aims of learning. A key characteristics of non-nformal education is flexibility which enables gaining different skills and competences through activities such as seminars, lectures, conferences and workshops. Informal education designates ‘life school’ based on personal experience, adopted social values and self-motivated learning. In conditions of a stable modern society all three aspects of education complement each other and together strengthen elements of lifelong process of learning. | en |
dc.publisher | Univerzitet u Prištini - Učiteljski fakultet, Leposavić | |
dc.rights | openAccess | |
dc.source | Zbornik radova Učiteljskog fakulteta Prizren-Leposavić | |
dc.subject | neformalno obrazovanje | sr |
dc.subject | informalno obrazovanje | sr |
dc.subject | formalno obrazovanje | sr |
dc.subject | celoživotno učenje | sr |
dc.subject | non-formal education | en |
dc.subject | lifelong learning | en |
dc.subject | informal education | en |
dc.subject | formal education | en |
dc.title | Razlike između formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja | sr |
dc.title | Differences between formal, non-formal and informal education | en |
dc.type | article | |
dc.rights.license | ARR | |
dc.citation.epage | 113 | |
dc.citation.issue | 9 | |
dc.citation.other | (9): 103-113 | |
dc.citation.rank | M53 | |
dc.citation.spage | 103 | |
dc.identifier.doi | 10.5937/zrufpl1509103P | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/816/1995.pdf | |
dc.type.version | publishedVersion |