Приказ основних података о документу

dc.creatorKrnjaja, Živka
dc.creatorPavlović-Breneselović, Dragana
dc.date.accessioned2021-10-12T12:23:32Z
dc.date.available2021-10-12T12:23:32Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0038-0474
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2226
dc.publisherSlovenian Assoc Educationalists, Ljubljana
dc.rightsrestrictedAccess
dc.sourceSodobna pedagogika / Journal of Contemporary Educational Studies
dc.titlePreschool teachers' perspectives on the purpose of a child portfolio in the preschool curriculum: the case of Serbiaen
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage45
dc.citation.issue4
dc.citation.other67(4): 28-45
dc.citation.spage28
dc.citation.volume67
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_2226
dc.identifier.wos000438627200003
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу