Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 121
Haunted Places in US Culture
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2020)
What makes a place haunted is the narrative of its ghosts: the curse of the place is expressed through the hauntings of that place by the ghosts of the people who died there. Ghosts are an expression of negative transgression, ...
Organizational Culture in Ernst Young Serbia: From Proclaimed to Perceived Values
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2020)
In this paper, we examine the characteristics of organizational culture in Ernst Young Serbia. Employee perceptions of organizational culture were compared with the proclaimed company values. Interviews were conducted with ...
Nastava urbane antropologije na terenu - proučavanje raseljavanja Roma u Beogradu / Urban anthropology course in the field: Studying resettlement of Roma in Belgrade
(Srpska akademija nauka i umetnosti SANU - Etnografski institut, Beograd, 2020)
Ovaj rad obuhvata i u jednu celinu povezuje urbanu antropologiju, metodologiju terenskog istraživanja i antropologiju obrazovanja. Rad ima za cilj da predstavi strukturu, dinamiku i glavne rezultate sprovođenja nastave ...
Ljubav u doba kolere: etnografski film i vizuelna antropologija / Love in the age of cholera: Ethnographic film and visual anthropology
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Beograd i Udruženje za društvenu istoriju, Beograd, 2020)
U tekstu se nude teze za razumevanje uticaja koji skorašnje hibridne, postfilmske i posthumane stvaralačke koncepcije i težnje vrše na proizvodnju etnografskih filmova i na opštiju refleksiju o prirodi dokumentarnog filma ...
Konsumkultur vom sozialistischen Jugoslawien bis zum post-sozialistischen Serbien: Bewegungen und Momente
(Springer, 2023)
Weitverbreitete Erzählungen über den Konsum verbinden ihn meist mit dem Kapitalismus und der (westlichen) Moderne. Das ist der Hauptgrund, warum die meisten wissenschaftlichen und populären Schriften über die Konsumkultur ...
Од природе до културе: храна и род у руралној Шумадији у 19. и почетком 20. века / From Nature to Culture: Food and Gender in Rural Šumadija in the 19th and at the Beginning of the 20th Century
(Етнографски институт САНУ, 2021)
Истраживањем пракси и дискурса, који окружују производњу, потрошњу, припрему, послуживање и конзумацију хране настојаћемо да разоткријемо односе моћи и начине на које се концептуализовао род у руралној Шумадији у ...
Огледи из антропологије организације
(Београд: Српски генеалошки центарОдељење за етнологију и антропологоију Филозофског факултета Универзитета у Београду, 2023)
У овој монографији анализирани су одређени процеси и појаве из савременог пословног света из угла етнологије и антропологије, и то у виду огледа на примеру једне мултинационалне компаније у Београду. Истраживање је спроведено ...
Улога невладиног сектора у пружању здравствене и социјалне заштите ХИВ-позитивним особама под окриљем европеизације Србије на почетку 21. века / The role of the non-governmental sector in providing health and social protection to HIV-positive persons following the Europeanization of Serbia at the beginning of the 21st century
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu i Dosije studio, 2022)
Истраживање се бави ангажовањем цивилног друштва у области здравства и њиховим капацитетом за пружање здравствене заштите социјално угроженим групама ХИВ-позитивних особа. Рад је конципиран као студија ...
Начини функционисања невладиних организација као средство спровођења културних/јавних политика Европске уније у Републици Србији / The work of non-governmental organizations in Serbia as a means of implementation of European cultural/public policies
(Etnološko i antropološko društvo Srbije, 2021)
Рад се бави начином функционисања невладиних организација у сврхе имплементирања културних/јавних политика Европске уније у српском друштву. У оквиру истраживања спроведен је теренски рад који је обухватио интервјуисање ...
Улога социјалног капитала у политичкој комуникацији невладиних организација путем нових медија / The role of social capital in the political communication of non-governmental organizations through new media
(Етнолошко-антрополошко друштво Србије, 2022)
Истраживање се бави употребом нових медија у сврхе политичке комуникације невладиног сектора у Србији. У питању је студија случаја у којој ће предмет анализе бити политички чланци организације „Војвођански истраживачко-аналитички ...