Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Sindrom izgaranja na poslu kod nastavnika / Teacher burnout syndrome
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009)
Kao produkt kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja sindroma izgaranja koja su obavili Maslačova i saradnici, nastala je skala MBI (Maslach Burnout Inventory), na koju se većina kasnijih istraživača oslanjala za potrebe ...
Interaktivna nastava - aktivno učenje Kao vid osavremenjavanja nastave / Interactive teaching - active studying as an aspect of modernization of teaching
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2000)
U ovom radu ocrtali smo osnovne ideje i dosadašnju realizaciju projekta Aktivno učenje - primena metoda nastave/učenja (AUN). AUN projekat je nastao iniciran ozbiljnim problemima u našem obrazovanju. Dugoročan cilj ovog ...
Određenje pojma empatije / Definition of empathy in psychology
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2001)
Kao bazična komponenta socijalnih odnosa i jedan od ključnih lekovitih faktora psihoterapije empatija je privukla veliku pažnju unutar različitih oblasti psihologije, kao što su različite teorije ličnosti, psihoterapijske ...
Životni ciljevi kao činioci muzičkih preferencija srednjoškolaca / Life aspirations as musical preference factors among high school students
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009)
Na značaj muzike u vaspitanju i formiranju vrednosnog sistema mladih ukazuju još antički mislioci, a moderni autori pokazuju da pasionirane slušaoce određene muzike odlikuju određeni stavovi i vrednosti, pa i karakteristična ...
Promena diskriminativnog i negativnog stava prema mentalnim bolestima kod školske dece / Changing discriminatory and negative attitudes towards mentally ill students
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2005)
Polje interesovanja i delovanja preventivnog programa koji je u ovom radu prikazan predstavlja diskriminacija mladih sa mentalnim poremećajima. Postoje mnogi praktični načini da se radi na rešavanju problema diskriminacije ...