Претраживање
Приказ резултата 1-3 од 3
Zašto posećenost noći muzeja ne predviđa posećenost muzeja tokom godine - odnos stavova i ponašanja / Why festival museum attendance cannot predict regular museum attendance: Examining the attitude-behavior relationship
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2013)
Velika posećenost muzeja tokom 'Noći muzeja' nasuprot malom interesovanju za programe ovih ustanova ostalim danima, poslužila je kao povod za ispitivanje mogućnosti i prepreka da festivalska publika postane redovna muzejska ...
Odnos Beograđana prema različitim vrstama grafita / Attitudes of Belgrade citizens towards different types of graffiti
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2014)
Grafiti predstavljaju specifičan vid komunikacije mladih u urbanim sredinama. U pitanju je veoma heterogena pojava, čiji se neki oblici graniče sa umetnošću dok drugi ostaju u domenu vandalizma. Istraživanje je eksplorativnog ...
Kvalitet dečjih televizijskih programa u Srbiji viđen očima dece i roditelja / The quality of TV programmes for children in Serbia, as seen by children and their parents
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2017)
Kod nas postoji veoma malo istraživanja o dečjem korišćenju televizije i kvalitetu dečjih programa, iako su u svetu ovo teme izuzetno velikog broja istraživanja. U istraživanju koje predstavljamo uzorak su činila deca ...