Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.contributorDubljаnin, Saša
dc.contributorMitrović, Milica
dc.contributorOrlović, Violeta
dc.creatorOvesni, Kristinka
dc.creatorRadović, Vera
dc.date.accessioned2022-05-09T11:07:51Z
dc.date.available2022-05-09T11:07:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-86-82019-87-9
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3605
dc.description.abstractU radu se razmatra uvođenje nastavnika–pripravnika u rad škole. Istraživanje je sprovedeno primenom kompleksne baterije instrumenata na prigodnom uzorku od 275 nastavnika–pripravnika iz 92 osnovne škole u Srbiji. Nalazi istraživanja dobijeni primenom kanoničke diskriminacione analize pružaju uvid u razumevanje: (a) mentorskog odnosa nastavnika–pripravnika i iskusnih nastavnika (mentora), (b) odnosa nastavnika–pripravnika prema kontinuiranom profesionalnom usavršavanju, kao bazičnih aktivnosti razvoja ljudskih resursa namenjenih toj kategoriji zaposlenih, te (c) podrške uprave škole za autonomiju u radu nastavnika–pripravnika, (d) značaja povratnih informacija o kvalitetu obavljanja posla za nastavnike pripravnike, (e) zadovoljstvu nastavnika–pripravnika programima za kontinuirano profesionalno usavršavanje, (f) obrazovnim potrebama nastavnika–pripravnika i (g) potrebama nastavnika–pripravnika za uključivanje u planiranje i organizaciju programa za kontinuirano profesionalno usavršavanje.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeogrаd: Filozofski fаkultet Univerzitetа u Beogrаdu, Institut zа pedаgogiju i аndrаgogiju, Filozofski fаkultet Univerzitetа u Beogrаdu, Pedаgoško društvo Srbijesr
dc.relation„Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji” (br. 179060) MPNTR RSsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourcePedagoški doprinos unapređivanju podučavanja i učenja, Zbornik radovasr
dc.subjectnastavnici–pripravnicisr
dc.subjectuvođenje pripravnika u radsr
dc.subjectrazvoj ljudskih resursasr
dc.subjectkontinuirano profesionalno usavršavanjesr
dc.subjectobrazovne potrebesr
dc.titleUvođenje nastavnika–pripravnika u rad školesr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage29
dc.citation.spage23
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8288/bitstream_8288.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3605
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss282596108


Dokumenti

Thumbnail

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu