Angažovanje studenata u onlajn okruženju: teorijski model zajednice koja istražuje
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Rezultati istraživanja o iskustvima studenata i nastavnika u onlajn nastavi u visokoškolskom obrazovanju organizovanoj za vreme korona krize, pokazuju da su najzastupljenije bile aktivnosti transmisivne prirode pri čemu su angažovanje studenata, kao i njihova interakcija sa nastavnikom i drugim studentima stavljeni u drugi plan. Nakon dve godine rada u onlajn okruženju, neangažovanost studenata i nedostatak interakcije postaju izvor krize u onlajn obrazovanju. Rad je posvećen sagledavanju koncepata angažovanja studenata i interakcije, posmatranih kroz teorijski model zajednice koja istražuje koji može da posluži kao osnova za kreiranje kvalitetnog obrazovnog iskustva u onlajn okruženju. U pokušaju da damo odgovor na pitanje: kako dalje? ukazujemo na važnost pažljivog planiranja angažovanja studenata na svim nivoima (bihejvioralnom, emocionalnom i kognitivnom) i osmišljavanja različitih tipova interakcije u procesima nastave i učenja.
Кључне речи:
angažovanje studenata / interakcija / onlajn nastava / zajednica koja istražujeИзвор:
Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, Susreti pedagoga, Nacionalni naučni skup, 2022, 63-70, 2022, 63-70Издавач:
- Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Финансирање / пројекти:
- Projekat „Čovek i društvo u vreme krize“, finansiran od strane Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu
Институција/група
Pedagogija / PedagogyTY - CONF AU - Senić Ružić, Mirjana PY - 2022 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3809 AB - Rezultati istraživanja o iskustvima studenata i nastavnika u onlajn nastavi u visokoškolskom obrazovanju organizovanoj za vreme korona krize, pokazuju da su najzastupljenije bile aktivnosti transmisivne prirode pri čemu su angažovanje studenata, kao i njihova interakcija sa nastavnikom i drugim studentima stavljeni u drugi plan. Nakon dve godine rada u onlajn okruženju, neangažovanost studenata i nedostatak interakcije postaju izvor krize u onlajn obrazovanju. Rad je posvećen sagledavanju koncepata angažovanja studenata i interakcije, posmatranih kroz teorijski model zajednice koja istražuje koji može da posluži kao osnova za kreiranje kvalitetnog obrazovnog iskustva u onlajn okruženju. U pokušaju da damo odgovor na pitanje: kako dalje? ukazujemo na važnost pažljivog planiranja angažovanja studenata na svim nivoima (bihejvioralnom, emocionalnom i kognitivnom) i osmišljavanja različitih tipova interakcije u procesima nastave i učenja. PB - Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije C3 - Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, Susreti pedagoga, Nacionalni naučni skup, 2022, 63-70 T1 - Angažovanje studenata u onlajn okruženju: teorijski model zajednice koja istražuje EP - 70 SP - 63 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3809 ER -
@conference{ author = "Senić Ružić, Mirjana", year = "2022", abstract = "Rezultati istraživanja o iskustvima studenata i nastavnika u onlajn nastavi u visokoškolskom obrazovanju organizovanoj za vreme korona krize, pokazuju da su najzastupljenije bile aktivnosti transmisivne prirode pri čemu su angažovanje studenata, kao i njihova interakcija sa nastavnikom i drugim studentima stavljeni u drugi plan. Nakon dve godine rada u onlajn okruženju, neangažovanost studenata i nedostatak interakcije postaju izvor krize u onlajn obrazovanju. Rad je posvećen sagledavanju koncepata angažovanja studenata i interakcije, posmatranih kroz teorijski model zajednice koja istražuje koji može da posluži kao osnova za kreiranje kvalitetnog obrazovnog iskustva u onlajn okruženju. U pokušaju da damo odgovor na pitanje: kako dalje? ukazujemo na važnost pažljivog planiranja angažovanja studenata na svim nivoima (bihejvioralnom, emocionalnom i kognitivnom) i osmišljavanja različitih tipova interakcije u procesima nastave i učenja.", publisher = "Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, Susreti pedagoga, Nacionalni naučni skup, 2022, 63-70", title = "Angažovanje studenata u onlajn okruženju: teorijski model zajednice koja istražuje", pages = "70-63", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3809" }
Senić Ružić, M.. (2022). Angažovanje studenata u onlajn okruženju: teorijski model zajednice koja istražuje. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, Susreti pedagoga, Nacionalni naučni skup, 2022, 63-70 Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju., 63-70. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3809
Senić Ružić M. Angažovanje studenata u onlajn okruženju: teorijski model zajednice koja istražuje. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, Susreti pedagoga, Nacionalni naučni skup, 2022, 63-70. 2022;:63-70. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3809 .
Senić Ružić, Mirjana, "Angažovanje studenata u onlajn okruženju: teorijski model zajednice koja istražuje" in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, Susreti pedagoga, Nacionalni naučni skup, 2022, 63-70 (2022):63-70, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3809 .