Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19
Abstract
Predmet ovog teorijsko-empirijskog, kvalitativnog istraživanja bila je percepcija studenata o pohađanom onlajn obrazovanju na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu od proglašenja pandemije virusa COVID-19. Ciljem istraživanja bili smo fokusirani na ispitivanje načina na koji studenti percipiraju tehnološku spremnost odraslih učesnika u onlajn obrazovanju. Uzorak istraživanja je činilo 17 studanata 4. godine sa studijske grupe za andragogiju. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su i studenti i nastavnici mahom nespremni u kontekstu primene savremenih tehnoloških veština u onlajn obrazovanju. Dobijeni rezultati ukazali su na aktuelan problem i potencijalna rešenja koja bi mogla da budu usmerena ka andragoškom osvešćivanju učesnika u onlajn obrazovanju odraslih o ljudskoj suštini savremenih tehnologija u skladu sa kojom one ne bi trebalo da budu barijere obojene pritiskom pandemijske krize, već podrška u praktičnom onlajn obrazovnom radu.
Keywords:
onlajn obrazovanje odraslih / tehnološka spremnost učesnika u onlajn obrazovanju / savremene tehnološke veštine / studenti andragogije Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu / pandemija virusa COVID-19Source:
Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, 2022, 259-266Publisher:
- Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Funding / projects:
- Čovek i društvo u vreme krize, finansiran od strane Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu
Institution/Community
Andragogija / AndragogyTY - CHAP AU - Ljujić, Bojan PY - 2022 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3812 AB - Predmet ovog teorijsko-empirijskog, kvalitativnog istraživanja bila je percepcija studenata o pohađanom onlajn obrazovanju na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu od proglašenja pandemije virusa COVID-19. Ciljem istraživanja bili smo fokusirani na ispitivanje načina na koji studenti percipiraju tehnološku spremnost odraslih učesnika u onlajn obrazovanju. Uzorak istraživanja je činilo 17 studanata 4. godine sa studijske grupe za andragogiju. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su i studenti i nastavnici mahom nespremni u kontekstu primene savremenih tehnoloških veština u onlajn obrazovanju. Dobijeni rezultati ukazali su na aktuelan problem i potencijalna rešenja koja bi mogla da budu usmerena ka andragoškom osvešćivanju učesnika u onlajn obrazovanju odraslih o ljudskoj suštini savremenih tehnologija u skladu sa kojom one ne bi trebalo da budu barijere obojene pritiskom pandemijske krize, već podrška u praktičnom onlajn obrazovnom radu. PB - Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije T2 - Obrazovanje u vreme krize i kako dalje T1 - Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19 EP - 266 SP - 259 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3812 ER -
@inbook{ author = "Ljujić, Bojan", year = "2022", abstract = "Predmet ovog teorijsko-empirijskog, kvalitativnog istraživanja bila je percepcija studenata o pohađanom onlajn obrazovanju na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu od proglašenja pandemije virusa COVID-19. Ciljem istraživanja bili smo fokusirani na ispitivanje načina na koji studenti percipiraju tehnološku spremnost odraslih učesnika u onlajn obrazovanju. Uzorak istraživanja je činilo 17 studanata 4. godine sa studijske grupe za andragogiju. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su i studenti i nastavnici mahom nespremni u kontekstu primene savremenih tehnoloških veština u onlajn obrazovanju. Dobijeni rezultati ukazali su na aktuelan problem i potencijalna rešenja koja bi mogla da budu usmerena ka andragoškom osvešćivanju učesnika u onlajn obrazovanju odraslih o ljudskoj suštini savremenih tehnologija u skladu sa kojom one ne bi trebalo da budu barijere obojene pritiskom pandemijske krize, već podrška u praktičnom onlajn obrazovnom radu.", publisher = "Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Obrazovanje u vreme krize i kako dalje", booktitle = "Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19", pages = "266-259", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3812" }
Ljujić, B.. (2022). Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju., 259-266. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3812
Ljujić B. Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje. 2022;:259-266. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3812 .
Ljujić, Bojan, "Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19" in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (2022):259-266, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3812 .