Приказ основних података о документу
Kako obrazovati naučni podmladak? Model doktorskih škola
dc.contributor | Šaljić, Zorica | |
dc.contributor | Dubljanin, Saša | |
dc.contributor | Pejatović, Aleksandra | |
dc.creator | Miljković, Jovan R. | |
dc.creator | Grozdić, Vukašin B. | |
dc.creator | Ljujić, Bojan G. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-23T08:41:31Z | |
dc.date.available | 2023-06-23T08:41:31Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-80712-49-9 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4577 | |
dc.description.abstract | Pitanje kvaliteta obrazovanja se postavlja na svim nivoima obrazovanja, naročito na najvišim, pošto je u njih uloženo najviše resursa, a očekivanja od stručnjaka, naročito doktora nauka, su najveća. Tendencije su, kako evropske, tako i srpske obrazovne politike, povećanje broja doktora nauka, pa ne iznenađuje što su naučna stremljenja usmerena upravo na doktorske studije. U radu, sledeći kvalitativnu istraživačku paradigmu, a u okviru nje deskriptivnu i komparativnu metodu, putem analize sadržaja, pokušano je da se dobije odgovor na dva istraživačka pitanja: kakvi su uslovi obezbeđeni dokumentima politike za uspostavljanje doktorskih škola na univerzitetima u Srbiji, kao i kakva su iskustva u primeni ovog modela na univerzitetima u Evropi? Rezultati istraživanja ukazuju na to da su doktorske škole, kao model primenljive na prilike u Srbiji, a da nose potencijal obezbeđivanja ekonomičnijeg, efektivnijeg i kvalitetnijeg sticanja opštih istraživačkih kompetencija. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet Institut za pedagogiju i andragogiju | sr |
dc.publisher | Pedagoško društvo Srbije | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200163/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | U potrazi za kvalitetnim obrazovanjem i vaspitanjem: izazovi i moguća rešenja | sr |
dc.subject | kvalitet obrazovanja | sr |
dc.subject | visoko obrazovanje | sr |
dc.subject | doktorske studije | sr |
dc.subject | doktorske škole | sr |
dc.title | Kako obrazovati naučni podmladak? Model doktorskih škola | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 127 | |
dc.citation.rank | M63 | |
dc.citation.spage | 123 | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/11296/bitstream_11296.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4577 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |
dc.identifier.cobiss | 116449033 |