Mogućnosti podsticanja samoregulacije u onlajn okruženju
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Veća autonomija i odgovornost učenika uz fizičku odvojenost nastavnika dovela je do potrebe
da se samousmerenost u učenju vidi kao jedan od osnovnih prioriteta u onlajn obrazovanju.
Samoregulacija u učenju podrazumeva da učenik preuzme odgovornost za svoje učenje tako
što će metakognitivno, motivaciono i bihejvioralno biti uključen u proces učenja. To omogućava da se u onlajn nastavi učenje transformiše u proaktivan i konstruktivan proces. U ovom radu nastoji se da se ukaže na značaj samoregulacije u onlajn nastavi, kao i da se predstave strategije čijom primenom se samoregulacija može podsticati u onlajn okruženju.
Кључне речи:
samoregulacija u učenju / onlajn nastava / strategije podsticanja samoregulacijeИзвор:
Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga), 2022, 168-172Издавач:
- Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Финансирање / пројекти:
- Projekat "Čovek idruštvo u reme krize" finansiran od strane Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu
Институција/група
Pedagogija / PedagogyTY - CONF AU - Nikolić, Nataša T. PY - 2022 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4962 AB - Veća autonomija i odgovornost učenika uz fizičku odvojenost nastavnika dovela je do potrebe da se samousmerenost u učenju vidi kao jedan od osnovnih prioriteta u onlajn obrazovanju. Samoregulacija u učenju podrazumeva da učenik preuzme odgovornost za svoje učenje tako što će metakognitivno, motivaciono i bihejvioralno biti uključen u proces učenja. To omogućava da se u onlajn nastavi učenje transformiše u proaktivan i konstruktivan proces. U ovom radu nastoji se da se ukaže na značaj samoregulacije u onlajn nastavi, kao i da se predstave strategije čijom primenom se samoregulacija može podsticati u onlajn okruženju. PB - Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije C3 - Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga) T1 - Mogućnosti podsticanja samoregulacije u onlajn okruženju EP - 172 SP - 168 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4962 ER -
@conference{ author = "Nikolić, Nataša T.", year = "2022", abstract = "Veća autonomija i odgovornost učenika uz fizičku odvojenost nastavnika dovela je do potrebe da se samousmerenost u učenju vidi kao jedan od osnovnih prioriteta u onlajn obrazovanju. Samoregulacija u učenju podrazumeva da učenik preuzme odgovornost za svoje učenje tako što će metakognitivno, motivaciono i bihejvioralno biti uključen u proces učenja. To omogućava da se u onlajn nastavi učenje transformiše u proaktivan i konstruktivan proces. U ovom radu nastoji se da se ukaže na značaj samoregulacije u onlajn nastavi, kao i da se predstave strategije čijom primenom se samoregulacija može podsticati u onlajn okruženju.", publisher = "Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga)", title = "Mogućnosti podsticanja samoregulacije u onlajn okruženju", pages = "172-168", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4962" }
Nikolić, N. T.. (2022). Mogućnosti podsticanja samoregulacije u onlajn okruženju. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga) Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju., 168-172. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4962
Nikolić NT. Mogućnosti podsticanja samoregulacije u onlajn okruženju. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga). 2022;:168-172. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4962 .
Nikolić, Nataša T., "Mogućnosti podsticanja samoregulacije u onlajn okruženju" in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (sa nacionalnog naučnog skupa Susreti pedagoga) (2022):168-172, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4962 .