Приказ основних података о документу
Unapređivanje nastavne prakse primenom akcionih planova
dc.contributor | Đerić, Ivana | |
dc.contributor | Maksić, Slavica | |
dc.creator | Vujačić, Milja | |
dc.creator | Đerić, Ivana | |
dc.creator | Milin, Vladeta | |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T14:55:00Z | |
dc.date.available | 2023-11-22T14:55:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-139-5 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5373 | |
dc.description.abstract | U radu predstavljamo ciklus akcionog planiranja kao jedan od načina uvođenja i održavanja novina u nastavnu praksu. Ovaj proces zahteva od nastavnika refleksivno razmišljanje o sopstvenoj praksi, planiranje, izvođenje željenih promena i samovrednovanje. Akcioni plan i dnevnik beležaka, kao refleksivne alatke, mogu pomoći u tom poduhvatu. Detaljno su opisani načini primene ovih obrazaca tokom realizacije programa stručnog usavršavanja o kvalitetnoj nastavi. Nastavnici su tokom obuke imali zadatak da: (1) razmišljaju o svojoj praksi; (2) dođu do uvida u to koje aspekte njihove prakse je potrebno unaprediti imajući u vidu nova saznanja stečena na seminaru, (3) isplaniraju konkretne aktivnosti koje mogu primeniti u nastavi, (4) realizuju planirane aktivnosti na časovima i (5) vode dnevnik beležaka o celokupnom procesu akcionog planiranja. Napravljen je osvrt na ključne teškoće sa kojima su se nastavnici suočavali tokom izrade i primene akcionih planova i dnevnika beležaka. U završnom delu rada istaknuta je potreba za daljim menjanjem ponuđenih refleksivnih alatki, kako bi se u što većoj meri pomoglo nastavnicima u procesu akcionog planiranja i unapređivanja nastavne prakse. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Institut za pedagoška istraživanja | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Istraživanja u školi | sr |
dc.subject | unapređivanje nastavne prakse | sr |
dc.subject | akciono planiranje | sr |
dc.subject | refleksivni pristup | sr |
dc.subject | program stručnog usavršavanja | sr |
dc.subject | akcioni plan | sr |
dc.subject | dnevnik beležaka | sr |
dc.title | Unapređivanje nastavne prakse primenom akcionih planova | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 79 | |
dc.citation.spage | 63 | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/13209/Unapredjivanje_nastavne_prakse_2018.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5373 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |