Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.contributorĐerić, Ivana
dc.contributorMaksić, Slavica
dc.creatorMilin, Vladeta
dc.date.accessioned2023-11-22T14:57:13Z
dc.date.available2023-11-22T14:57:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-139-5
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5374
dc.description.abstractDijalog predstavlja jedan od središnjih problema proučavanja u didaktičkoj teoriji, upravo zato što je on u tesnoj vezi sa kvalitetom nastavne prakse. U pedagoškoj literaturi može se prepoznati porast interesovanja za proučavanje dijaloga u nastavi. Međutim, pored upoznavanja sa rezultatima sprovedenih istraživanja, potrebno je sagledati i različite izazove, dileme i moguća metodološka rešenja koja se mogu primeniti u ovom istraživačkom procesu. U ovom radu je predstavljen deo instraživačkog instrumentarija korišćenog u mikroetnografskom istraživanju dijaloga u nastavi, u okviru interpretativne paradigme. Predstavljanje instrumenata, ali i metodoloških odluka koje su donete tokom istraživačkog procesa omogućava korišćenje sadržaja ponuđenih stavki i preuzimanje modela pripremanja i realizacije istraživanja o dijalogu u nastavi. Naglašavajući neophodnost pažljivog promišljanja odnosa između istraživačkih tehnika i instrumenata koje se primenjuju, u radu se nude smernice za buduća istraživanja dijaloga u nastavi. U skladu sa prihvaćenom epistemološkom pozicijom, u zaključku se ističe da cilj istraživanja različitih aspekata dijaloga u nastavi ne bi trebalo da bude identifikovanje njegovih „realno postojećih“ svojstava, već razumevanje perspektiva i interpretacija dobijenih od različitih aktera u nastavi.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherInstitut za pedagoška istraživanjasr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceIstraživanja u školisr
dc.subjectdijalogsr
dc.subjectnastavasr
dc.subjectmikroetnografsko istraživanjesr
dc.subjectperspektive učenika i nastavnikasr
dc.titleMetodološki aspekti istraživanja dijaloga u nastavisr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage178
dc.citation.spage157
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/13524/bitstream_13524.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5374
dc.type.versionpublishedVersionsr


Dokumenti

Thumbnail

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu