Приказ основних података о документу

Economic strategies of Chinese community members in New Belgrade

dc.creatorДражета, Богдан Л.
dc.date.accessioned2023-11-25T10:03:06Z
dc.date.available2023-11-25T10:03:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0350-0322
dc.identifier.urihttp://www.anthroserbia.org/Journals/Article/2458
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5423
dc.description.abstractУ раду су представљене економске стратегије три припадника кинеске заједнице, који живе у новобеоградском блоку 63 и насељу Ледине. Теренско истраживање је спроведено у новембру 2014. године, када су интервјуисана споменута три припадника, као и два припадника српског народа који раде са Кинезима. Путем исказа припадника кинеске заједнице добијен је известан увид у просторну распоређеност, породичне односе, друштвени живот, пословну културу и стамбено питање Кинеза на Новом Београду. На основу концепта економске исплативости етницитета, уочено je да се само на пољу пословног живота јавља наведена стратегија којој прибегавају чланови заједнице. Уочено је, такође, да етничка дистанца није тако много изражена, кaо што се у јавности спомиње у последњих неколико година. Напротив, Кинези о Србима и Срби о Кинезима, оне које смо исжтраживали, имају једни о другима углавном позитивно мишљење на пословном плану и на плану међуљудских односа.sr
dc.description.abstractThis paper examined economic strategies of three members of the Chinese community who live in New Belgrade’s Block 63 and Ledine settlement. Fieldwork was conducted in November 2014 when three mentioned community members were interviewed, as well as two Serbian people who work with the Chinese. Their statements were used as a basis for certain insight into the spatial distribution, family relations, social life, business culture and housing of the Chinese in New Belgrade. Concept of economic viability of ethnicity was a basis for noticing that in the field of business life this strategy is partly used by the members of the community. It was also noticed that ethnic distance is not so expressed as in the Serbian public for the last few years. On the contrary, the Chinese about the Serbs and the Serbs about the Chinese which we examined, mostly have positive thoughts on the interpersonal and business plan.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherЕтнографски музеј у Београдуsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceГласник Етнографског музеја у Београдуsr
dc.subjectКинезиsr
dc.subjectСрбиsr
dc.subjectекономске стратегијеsr
dc.subjectетничка дистанцаsr
dc.subjectНови Београдsr
dc.subjectЛединеsr
dc.subjectБеоградsr
dc.subjectСрбијаsr
dc.subjectChinesesr
dc.subjectSerbssr
dc.subjecteconomic strategiessr
dc.subjectethnic distancesr
dc.subjectNew Belgradesr
dc.subjectLedinesr
dc.subjectBelgradesr
dc.subjectSerbiasr
dc.titleЕкономске стратегије припадника кинеске заједнице на Новом Београдуsr
dc.titleEconomic strategies of Chinese community members in New Belgradesr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage194
dc.citation.issue80
dc.citation.spage185
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/13382/bitstream_13382.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5423
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss529305495


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу