Приказ основних података о документу

dc.contributorLevanat-Peričić, Miranda
dc.contributorOroz, Tomislav
dc.creatorOgnjanović, Dejan
dc.creatorPišev, Marko
dc.date.accessioned2023-11-25T12:39:45Z
dc.date.available2023-11-25T12:39:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-953-222-815-1
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5442
dc.description.abstractTrodimenzionalni prostor nije jednoznačan već neke lokacije pod određenim okolnostima mogu postati liminalne zone u kojima dolazi do susreta čoveka sa natprirodnim. Ovu hipotezu proveravamo kroz analizu četiri filma Đorđa Kadijevića koji koriste ustaljene ambijente iz tradicije književnosti i filma strave – vodenicu u Leptirici (1973), duševnu bolnicu u Štićeniku (1973), stari zamak u Devičanskoj svirci (1973) i staru crkvu u Svetom mestu (1990). U sva četiri slučaja radi se o ambivalentno percipiranim i kulturnim značenjima nabijenim prostorima kakve smo u ranije objavljenim analizama nazvali mesta straha.sr
dc.language.isohrsr
dc.publisherJesenjski i Turk, Institut za etnologiju i folkloristiku Zagrebsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceLiber monstrorum balcanorum : чудовишни свијет еуропске маргинеsr
dc.subjectSemiologijasr
dc.subjectprostorsr
dc.subjectstrukturalna analizasr
dc.subjectĐorđe Kadijevićsr
dc.titleЧудовишни хронотопи у филмовима Ђорђа Кадијевићаsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage56
dc.citation.spage37
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5442
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу