Приказ основних података о документу
Настава методологије педагошких истраживања и методологије андрагошких истраживања у дигиталном окружењу
dc.contributor | Jeremić, Ivana | |
dc.contributor | Nikolić, Nataša | |
dc.contributor | Koruga, Nikola | |
dc.creator | Јеремић, Ивана | |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T14:31:38Z | |
dc.date.available | 2024-02-09T14:31:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-80712-44-4 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/6178 | |
dc.description.abstract | Za vreme trajanja vanrednog stanja usled proglašenja pandemije COVID-19, nastava metodologije pedagoških/ andragoških istraživanja na Filozofskom fakultetu u Beogradu realizovana je na daljinu. Primenjeni način rada najpribližniji je modelu asinhrone onlajn nastave. U radu su prikazani rezultati ispitivanja mišljenja studenata o efikasnosti primenjenog načina rada. Istraživanje je realizovano primenom deskriptivne metode i tehnike anketiranja. Rezultati pokazuju da su globalne ocene studenata relativno povoljne, da pozitivno sagledavaju napor nastavnika da održavaju komunikaciju sa studentima i da studentima omoguće pristup materijalima za učenje i vežbanje koji im mogu pomoći u pripremi ispita. Manje povoljno se ocenjuje interaktivnost nastave u primenjenom načinu rada. Pitanja efikasnosti asinhronog modela onlajn nastave treba dalje istraživati, posebno u poređenju sa potencijalima sinhronog modela onlajn rada, sa stanovišta maksimizacije ciljeva nastave koja udružuje teorijska i praktična znanja. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju | sr |
dc.publisher | Pedagoško društvo Srbije | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200163/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Сусрети педагога, национални научни скуп: Васпитање и образовање у дигиталном окружењу | sr |
dc.subject | asinhrona onlajn nastava | sr |
dc.subject | metodologija pedagoških/andragoških istraživanja | sr |
dc.subject | nastava u kontekstu vanrednog stanja | sr |
dc.title | Настава методологије педагошких истраживања и методологије андрагошких истраживања у дигиталном окружењу | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 186 | |
dc.citation.spage | 181 | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/15710/bitstream_15710.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6178 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |