Obrazovanje odraslih i kovid-19 – Unesko i globalni trendovi
Adult education and COVID -19 - Unesco and global trends
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.creator | Popović, Katarina | |
dc.date.accessioned | 2024-02-13T13:24:12Z | |
dc.date.available | 2024-02-13T13:24:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-6427-169-1 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/6187 | |
dc.description.abstract | У раду се анализира политика образовања одраслих (концепата, циљева, функција и области) у време пандемије ковида-19 коју су спровеле међународне организације: УН, Унеско и УИЛ. Како су ово главни креатори међународне образовне политике, на чији рад имају утицај и други глобал- ни актери, рад пружа увид у главне теме које су доминирале у глобалним разматрањима утицаја ковид-19 кризе на образовање одраслих и одгово- ра на ту кризу. Констатују се и неки трајнији трендови који ће вероватно обележити дискусије и праксу образовања одраслих у пост-пандемијском периоду. | sr |
dc.description.abstract | The paper analyzes the policy of adult education (concepts, goals, functions and areas) of the international organizations: UN, UNESCO and UIL, during the COVID-19 pandemic. As these are the main creators of international education policy, whose work is influenced by other global actors, the paper provides insight into the main topics that dominated the global considerations of the impact of the COVID-19 crisis on adult education and responses to that crisis. There are also some more permanent trends that will probably mark the discussions and practice of adult education in the post-pandemic period. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Филозофског факултета универзитета у Београду | sr |
dc.relation | Пројекат „Човек и друштво у време кризе“, финансиран од стране Филозофског факултета Универзитета у Београду | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Život u kriznim vremenima. Andragoški pogledi. | sr |
dc.subject | ковид-19 | sr |
dc.subject | пандемија | sr |
dc.subject | образовање одраслих | sr |
dc.subject | Унеско | sr |
dc.subject | образовна политика | sr |
dc.subject | kovid-19 | sr |
dc.subject | pandemic | sr |
dc.subject | adult education | sr |
dc.subject | UNESCO | sr |
dc.subject | educational policy | sr |
dc.title | Obrazovanje odraslih i kovid-19 – Unesko i globalni trendovi | sr |
dc.title | Adult education and COVID -19 - Unesco and global trends | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 217 | |
dc.citation.spage | 203 | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/15750/bitstream_15750.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6187 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |