Приказ основних података о документу

(Ре)дефинисање традиције на примеру world music феномена

dc.creatorAjduk, Marija
dc.date.accessioned2024-03-28T18:38:33Z
dc.date.available2024-03-28T18:38:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-86-88803-19-9
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/6370
dc.description.abstractDans l'ère de la globalisation et des innovations technologiques continues, une réévaluation et une nouvelle signification des concepts tels que « la culture », « l'identité » et « la tradition », sont devenus inévitables. L’exemple que j’utilise dans cette communication pour examiner le concept de la tradition est le phénomène de la musique du monde, un genre musical hybride, incarnation de l’interpénétration des influences globales et locales. Bien développée à l'échelle mondiale, la musique du monde pourrait plutôt être qualifiée comme un phénomène à ses débuts dans le contexte de la scène musicale serbe. A l’aide de l'analyse du travail de l’Association serbe de musique du monde, ainsi que de l’organisation de World Music festival à Takovo, j’essaie de déterminer comment le concept de la musique du monde est perçu dans les récits locaux, ainsi que ce qui est dans ce sens signifié et représenté comme une tradition.sr
dc.description.abstractU eri globalizacije i kontinuiranih tehnoloških inovacija, preispitivanje i novo označavanje pojmova poput kulture, identiteta, tradicije, postalo je neminovno. Primer na osnovu kojeg u ovom radu sagledavam koncept tradicije jeste world music fenomen, hibridni muzički žanr, otelotvorenje prožimanja globalnih i lokalnih uticaja. Veoma razvijen u svetskim razmerama, u kontekstu srpske muzičke scene, world music bi se pre mogao odrediti kao fenomen u povoju. Analizom rada World Music asocijacije Srbije, kao i organizacije domaćeg World Music festivala u Takovu, nastojim da utvrdim na koji način je koncept muzike sveta percipiran u lokalnim narativima, kao i šta se u tom smislu označava i reprezentuje kao tradicija.sr
dc.language.isoensr
dc.publisherБеоград: Филозофски факултет, Одељење за етнологију и антропологијуsr
dc.publisherСирогојно: Музеј на отвореном Старо селоsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/177018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceLes traditions en Europe: modification, invention et instrumentalisation des traditions : résumés = Традиције у Европи: модификовање, изумевање и инструментализација традиције : апстрактиsr
dc.subjecttraditionsr
dc.subjectglobalisationsr
dc.subjectredéfinitionsr
dc.subjectworld musicsr
dc.subjectla Serbiesr
dc.subjecttradicijasr
dc.subjectglobalizacijasr
dc.subjectredefinisanjesr
dc.subjectworld musicsr
dc.subjectSrbijasr
dc.title(Re)définition de la tradition à l'exemple du phénomène de la musique du mondesr
dc.title(Ре)дефинисање традиције на примеру world music феноменаsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage43
dc.citation.spage42
dc.description.otherТradicije u Evropi: modifikovanje, izumevanje i instrumentalizacija tradicije; 27. Naučni skup Mreže za naučnu i tehničku saradnju u oblasti etnologije i istoriografije Evrope, Eurethno - Beograd i Sirogojno 6-9.septembar 2013.sr
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/16361/bitstream_16361.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6370
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss523242135


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу