Приказ основних података о документу
Antropologija i žanr - naučna fantastika - komunikacija identiteta
Anthropology and genre: Science fiction: Communication of identity
dc.creator | Žikić, Bojan | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T11:03:12Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T11:03:12Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 0353-1589 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/967 | |
dc.description.abstract | Žanrovsko stvaralaštvo koristi deljenu prirodu kulturne komunikacije za uspostavljanje određenih vrsta i modela kulturnih identiteta, a ti identiteti nastavljaju svoj društveni i kulturni život i izvan žanrovske komunikacije. Antropologija insistira na deljenoj prirodi kulturne komunikacije, tačnije na činjenici da oni, koji oblikuju informaciju koja se prenosi na taj način moraju da dele njen kod sa onima kojima je ta informacija namenjena. Antropološko proučavanje žanrova ne predstavlja ništa drugo do bavljenje određenim kulturnim artefaktima, karakterističnim za društvo i kulturu, u okviru kojih su proizvedeni. | sr |
dc.description.abstract | Genre production uses the shared nature of cultural communication in order to establish certain kinds and models of cultural identity, and these identities go on to have a social and cultural existence outside genre communication. Anthropology insists on the shared nature of cultural communication, more precisely, on the fact that those who shape the information transmitted in this way have to share its code with the intended recipients. The anthropological study of genres is actually the study of certain cultural artefacts characteristic of the societies and cultures in which they have been created. | en |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd | |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/MPN2006-2010/147035/RS// | |
dc.rights | openAccess | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Etnoantropološki problemi | |
dc.subject | žanr | sr |
dc.subject | savremena kultura | sr |
dc.subject | naučna fantastika | sr |
dc.subject | kulturni identitet | sr |
dc.subject | kulturna komunikacija | sr |
dc.subject | horor | sr |
dc.subject | antropologija | sr |
dc.subject | science fiction | en |
dc.subject | horror | en |
dc.subject | genre | en |
dc.subject | cultural identity | en |
dc.subject | cultural communication | en |
dc.subject | contemporary culture | en |
dc.subject | anthropology | en |
dc.title | Antropologija i žanr - naučna fantastika - komunikacija identiteta | sr |
dc.title | Anthropology and genre: Science fiction: Communication of identity | en |
dc.type | article | |
dc.rights.license | BY | |
dc.citation.epage | 34 | |
dc.citation.issue | 1 | |
dc.citation.other | 5(1): 17-34 | |
dc.citation.rank | M24 | |
dc.citation.spage | 17 | |
dc.citation.volume | 5 | |
dc.identifier.doi | 10.21301/eap.v5i1.1 | |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/2493/964.pdf | |
dc.type.version | publishedVersion |