Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 295
Educational Situation of Migrant Family in Serbia
(Belgrade: Institute for Pedagogy and AndragogyBelgrade: Faculty of Philosophy, University of BelgradeEuropean Society for Research on the Education of AdultsBelgrade: Adult Education Society, 2020)
Although known since ancient times, due to its complexity, migration
does not cease to be an actual challenge for researchers of various scientific
fields.
The first generation of migrants who leave their country with ...
Liminal Belgrade and Social Practice
(Sao Salvador: InSEA, 2019)
This article is a product of master students engaged in the course Expressive methods in adult education at the Faculty of Philosophy, department of andragogy and the art project they conducted. We, as young people who ...
Pojava i rani razvoj ideja o permanentnom obrazovanju / Emergence and early development of concept of continual education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1995)
U radu se analizira pojava i rani razvoj ideje o permanentnom obrazovanju i o obrazovanju odraslih u antičkoj Grčkoj. Skicira se razvoj ove ideje u filozofskim školama dosokratovskog perioda, a posebna pažnja se posvećuje ...
Komunikacija komisije EU 'nikada nije kasno za učenje' i obrazovanje odraslih u Srbiji / Communication from the Commission 'it is never too late to learn' and the adult education in Serbia
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se analizira Komunikacija Evropske komisije "Nikada nije kasno za Učenje", koja sadrži pet ključnih preporuka za način na koji obrazovanje odraslih može da odgovori izazovima savremenih društava Evrope. Autori ...
Iskustveno učenje i obrazovanje odraslih / Experiential learning and adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008)
Cilj rada je povezivanje iskustvenog učenja sa praksom obrazovanja odraslih, kroz njegovu primenu u obrazovnoj situaciji i objašnjavanje konteksta u kome se ono odvija. Prikazane su neke od ključnih karakteristika iskustvenog ...
Andragoško znanje - stožer profesionalizacije područja obrazovanja odraslih / Andragogical knowledge: A key to professionalization of the field of adult education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
U radu se raspravlja o međusobnom odnosu formalnog profesionalnog obrazovanja i procesa profesionalizacije područja obrazovanja odraslih kroz pokušaje davanja odgovora na nekoliko istraživačkih pitanja: šta je profesionalizacija ...
Ugled vaspitno-obrazovnih profesija / Reputation of educational-pedagogical professions
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2011)
Namera ovog rada je da ispita, kritički sagleda i interpretira odgovore ispitanika na jedno važno i složeno pitanje - šta misle o ugledu vaspitno-obrazovnih profesija. Dakle, cilj je bio da se utvrdi ugled vaspitno-obrazovnih ...
Obrаzovаnje odrаslih u funkciji prevаzilаženjа negаtivnih efekаtа rаdа / Adult education in function of overcoming negative effects of work
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 22-.2-03.0)
Cilj ovog teorijsko-empirijskog istraživanja je ispitivanje procena ispitanika o ulozi
obrazovanja odraslih u prevazilaženju negativnih efekata rada koji se javljaju kao
posledica promena na globalnom nivou, nivou ...
Obrazovanje za sve u Srbiji - unapređenje, razvoj i aktivnosti / Education for all in Serbia: Development, progress and activities
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2006)
Rad predstavlja kratku studiju rezultata u ostvarivanju međunarodnih ciljeva programa "Obrazovanje za sve" u Srbiji - razvoj, strateška dokumenta, važne statističke podatke, aktivnosti, nosioce, prioritetna područja i ...
International class – continuos creating of the group
(Thessaloniki, 2019)
The aim of the activity is first-hand presentation of the impact of International class, a 10
months program for social change leaders, by those who took part in it. Besides the personal stories that come from Amsterdam, ...