Andragogija / Andragogy: Recent submissions
Приказ резултата 21-40 од 299
-
Performativity and Overcoming the Knowing Paradigm in Adult Education
(Belgrade : Institute for Pedagogy and Andragogy, Faculty of Philosophy, University,, 2023) -
Socio-Educational Predictors of the Trust in Public Institutions in Serbia During the COVID-19 Crisis
(Yetişkin Eğitimi Dergisi, 2023) -
Performative Learning: Overcoming the Knowing Paradigm
(Belgrade: University of Arts, Belgrade, 2023) -
Prikaz knjige: Život u kriznim vremenima - andragoški pogledi
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, 2022) -
Citizenship Education and Adult Learning and Education (ALE)
(International Council for Adult Education, 2022) -
Obrazovanje starih i bezbednost na Internetu / Elderly Education and Safety on the Internet
(Gerontološko društvo Srbije, 2022) -
Obrazovanje odraslih u vreme krize – Između opstanka i daljeg razvoja
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Izazovi roditelja u vezi sa obrazovanjem svoje dece u vreme krize izazvane pandemijom COVID-19 / Challenges parents face in educating their children during crisis caused by COVID-19 pandemic
(Univerzitet u Banja Luci, Studentski parlament Univerziteta u Banja Luci, 2022) -
Tehnološka spremnost odraslih učesnika na izazove onlajn obrazovanja uslovljene pandemijom virusa COVID-19
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Upotreba filma kao obrazovnog medija u visokoškolskoj nastavi / Using Film as an Educational Medium in Higher Education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Pandemija COVID-19 – kriza i(li) prilika za preispitivanje prakse podučavanja univerzitetskih nastavnika
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022) -
Live Online Education Efficiency Mediators From the Actor Network Theory Perspective
(Frontiers Media SA, 2022) -
Strategije profesionalnog usavršavanja nastavnika u periodu nesigurnosti i krize
(Institut za pedagogiju i andragogiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Starost je i mirno more i nemirna luka: instrument za ispitivanje uverenja o starosti, starima i obrazovanju starih / Old age is both a calm sea and a restless port: an instrument for examining beliefs about the old age, elderly and eldery education
(Zbornik Instituta za kriminološka i sociološka istraživanja, 2022) -
Jugoslovenska koncepcija delovanja u vanrednim situacijama i obrazovanje i učenje odraslih: lekcije iz prošlosti
(Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022) -
Obrazovna ponuda univerziteta za trece doba / Educational Offer of the Universities for the Third Age
(Gerontološko društvo Srbije, 2022) -
Doprinos Dimitrija Matića obrazovanju odraslih u Srbiji u XIX veku / The Contribution of Dimitrije Matić to Adult Education in Serbia in the 19th Century
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022) -
Muzički sadržaji sa interneta: obrazovni aspekti u kontekstu slobodnog vremena / Music Content from the Internet: Educational Aspects in the Context of Leisure
(Akademija umetnosti u Novom Sadu, 2022) -
Mejkers pokret kao zajednice koje uče tokom pandemije kovid-19 u kontekstu visokog obrazovanja / The Maker Movement as Learning Communities during the Covid-19 Pandemic in the Context of Higher Education
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2022)