Претраживање
Приказ резултата 1-4 од 4
"Oduhovljavanje" komercijalne televizije: religijske teme i motivi u "Velikom bratu" VIP 2013
(Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Filozofski fakultet, Beograd, 2014)
Cilj rada je da opišemo i analiziramo javna ispoljavanja religioznosti u rijaliti šou programu “Veliki brat” (VIP, 2013), u koje su upisana određena značenja i strategije komunikacije među ukućanima i sa publikom. Učesnici ...
Богатство у транзицији - концептуализација богатства на примеру два књажевачка предузетника / Wealth in transition - conceptualization of wealth in case of two new entrepreneurs in Knjaževac Region
(Filozofski fakultet u Beogradu, 2005)
У раду су представљени концепти богатства два књажевачка нова предузетника као илустрација концептуалне промене која је део сложеног транзицијског кретања у коме се налазе србијанско друштво и култура. Грађа је прикупљена ...
Potrošnja i identiteti u savremenoj Srbiji – narodne predstave o bogatstvu i siromaštvu
(Etnografski institut SANU, 2003)
The anti-globalist discourse and nationalist appropriations - some recent developments in Serbia
(Napoli : Editoriale Scientifica s.r.l., 2022)
There are many contested descriptions of globalization, but only
a few contextual frameworks through which we can observe anti-globalist discourses in Eastern Europe’s post-socialist societies.
One of them, figuring ...