Претраживање
Приказ резултата 1-3 од 3
Autonomija učenika u razrednom kontekstu – kritička perspektiva teorije samoodređenјa
(Nastava i vaspitanje, 2015)
U radu je istaknuto da je u oblasti pedagoške teorije potrebno razvijati interpretativni okvir za razmatranje osnovnih pedagoških procesa, zasnovan na pretpostavkama kritičke pedagogije i teorije samoodređenja. Razmatra ...
Savremeni modeli i strategije uspostavljanja i održavanja razredne discipline / Contemporary models and strategies of establishing and maintaining classroom discipline
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2014)
U disertaciji se analiziraju modeli i strategije razredne discipline, odnosno karakteristike uverenja savremenih teoretičara vaspitanja i nastavnika o procesu uspostavljanja i održavanja razredne discipline i disciplinskih ...
Nastavnički modeli i strategije razredne discipline
(Beograd: Univerzitet u Beogradu, Učiteljski fakultet, 2015)
Iz predgovora: Monografija predstavlјa rezultat aktivnosti na doktorskim studijama i u okviru istraživačkog projekta Učitelјskog fakulteta Univerziteta u Beogradu pod nazivom Koncepcije i strategije obezbeđivanja kvaliteta ...