Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 18
Perspektiva vaspitača o profesionalnom usavršavanju sa stanovišta sistemske koncepcije profesionalnog razvoja / Pre-school teacher perspective on professional development from the viewpoint of systemic professional development concept
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Praksa profesionalnog usavršavanja vaspitača istražena je kroz perspektivu vaspitača. Upitnikom su dobijeni podaci o tome šta vaspitači prepoznaju kao oblike usavršavanja, u koje oblike su uključeni i kako procenjuju ...
Kurikulum iz perspektive vaspitača / Curriculum from the perspective of preschool teachers
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2012)
Praksa vaspitanja i obrazovanja dečjeg vrtića zahteva ozbiljno promišljanje, refleksiju i diskusiju kako bi se bolje razumela i tumačila kao društveni fenomen. Ukoliko smo spremni da se ozbiljno pozabavimo sopstvenim ...
Дечји вртић као културни артефакт – вртић из социо-културне перспективе
(Висока школа струковних студија за образовање васпитача, Кикинда, 2012)
Иако постоје више од 160 година на овим просторима, предшколске установе - дечији вртићи још увек немају јасно дефинисану делатност. Сврставани су , у различитим периодма, у друге развијеније делатности - некад образовну, ...
Istraživački rad školskog pedagoga / School pedagogues and research
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
U radu se razmatra problem funkcije i karakteristika istraživanja koja pokreću i realizuju pedagozi u školi. Polazi se od stava da je proučavanje školske prakse jedna od ključnih pretpostavki za realizaciju osnovnog cilja ...
Prognostička valjanost kriterijuma za upis na studije pedagogije i vrsta prethodno završene srednje škole / Prognostičeskaja nadežnost' kriteriev dlja postuplenija na pedagogičeskij fakul'tet i vid predvaritel'no okončennoj srednej školy
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2012)
U radu se proverava prognostička valjanost kriterijuma koji se koriste za selekciju kandidata prilikom upisa na studije pedagogije. Polazi se od analize shvatanja prognostičke valjanosti kao specifične vrste valjanosti. ...
Komercijalizacija i različiti oblici visokoškolskog obrazovanja / Commercialization and different forms of higher education
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Cilj ovog rada jeste sagledavanje odnosa komercijalizacije i različitih oblika visokoškolskog obrazovanja (akademsko, strukovno visoko obrazovanje, stručna obuka). Komercijalizacija, u širem smislu, shvaćena kao tesna ...
Komercijalizacija visokoškolskog obrazovanja i različiti pristupi osiguranju kvaliteta / Kommercializacija vysšego obrazovanija i obespečeniekačestva
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Cilj ovog rada je sagledavanje odnosa komercijalizacije visokoškolskog obrazovanja i različitih pristupa osiguranju kvaliteta. U širem smislu komercijalizacija visokoškolskog obrazovanja upućuje na tesnu povezanost između ...
Kontekstualni činioci postignuća učenika u oblasti matematike / Contextual factors of the students' achievements in the area of mathematics
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2012)
U radu se razmatraju ključni nalazi studije TIMSS 2007 u oblasti ispitivanja postignuća učenika 8. razreda iz matematike, kao i na koji način su ova postignuća pod uticajem određenih karakteristika različitih konteksta u ...
Дискурс квалитета у пракси предшколског васпитања и образовања у Србији
(Нови сад: Зборник радова ВШССОВ, 2012)
Kvantitativni pristup vrednovanju kvaliteta istraživanja u oblasti obrazovanja - otvorena pitanja, problemi i perspektive / Quantitative approach to the assessment of quality of educational research: Open questions, problems and prospects
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Pitanje merenja kvaliteta istraživanja u obrazovanju aktualizovano je u akademskoj i istraživačkoj zajednici devedesetih godina XX i tokom prve decenije XXI veka. Ovde pre svega mislimo na uvođenje kvantitativnog pristupa ...