Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 11
Uticaj socio-ekonomskih činilaca i obrazovnih praksi na razvoj darovitih studenata u Srbiji
(Forum Pedagoga, 2019)
Darovitost i kreativnost učenika na različitim nivoima formalnog
obrazovanja godinama se nalazi u fokusu istraživanja različitih društvenih nauka, pre
svega onih koje u svom predmetu proučavanja uključuju i izučavanje ...
Potreba za pripremom budućih učitelja za obrazovnu inkluziju romskih učenika / The need to prepare future teachers for inclusive education of Roma children
(Univerzitet u Kragujevcu - Učiteljski fakultet, Užice, 2014)
Cilj ovoga rada jeste da se ukaže na značaj stavova prema učenicima romske nacionalne manjine sa kojim studenti budući učitelji ulaze u inicijalno profesionalno obrazovanje, a u kontekstu inkluzivnog obrazovanja definisanog ...
Različiti pristupi u osmišljavanju koncepcije saznavanja u nastavi matematike / Different approaches in creating concepts of cognition in teaching mathematics
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2011)
U radu se razmatraju različiti pristupi u osmišljavanju koncepcije saznavanja u nastavi matematike zastupljeni u teoriji razvijajuće nastave i u nekim drugim savremenim teorijskim orijentacijama. U okviru teorije razvijajuće ...
Kontekstualni činioci postignuća učenika u oblasti matematike / Contextual factors of the students' achievements in the area of mathematics
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2012)
U radu se razmatraju ključni nalazi studije TIMSS 2007 u oblasti ispitivanja postignuća učenika 8. razreda iz matematike, kao i na koji način su ova postignuća pod uticajem određenih karakteristika različitih konteksta u ...
Pedagoški fronezis Sretena Adžića / Pedagogical phronesis of Sreten Adžić
(Univerzitet u Kragujevcu - Fakultet pedagoških nauka, Kragujevac, 2018)
Sreten Adžić je svoj praktičan pedagoški rad u trsteničkoj osnovnoj školi predstavio u delu Učiteljeve zabeleške. Da je Adžićev rad u Trsteniku predstavljao kvalitativno značajan iskorak u odnosu na tadašnju pedagošku ...
Percepcije nastavnika o prirodi povezanosti znanja u nastavi matematike / Teachers' perceptions of the nature of knowledge interconectedness in mathematics teaching
(Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad, 2011)
Predmet istraživanja u ovom radu su percepcije nastavnika matematike o prirodi i osnovnim karakteristikama povezanosti znanja u okviru nastavnog programa i nastave matematike. Polaznu pretpostavku za konstituisanje predmeta ...
Obrazovanje u Srbiji - mogućnosti inkluzivnog i e-učenja / Education in Serbia: Inclusive and e-learning opportunities
(Univerzitet u Beogradu - Tehnički fakultet u Boru, Beograd, 2010)
Autori u ovom radu razmatraju mogućnosti unapređenja inkluzivne edukacije upotrebom informacionih tehnologija i elektronskog učenja. Ovaj rad je podeljen u tri dela: Prvi deo je fokusiran na različite pristupe koncepta ...
Mišljenje nastavnika o funkcionalnosti opisnog ocenjivanja / Attitudes of teachers on function of the descriptive marking
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2014)
U sistemu obrazovanja i vaspitanja u Srbiji opisno ocenjivanje se primenjuje od školske 2003/2004. godine, što je dovoljno dug period da se preispitaju efekti pomenutog sistema. Cilj ovog rada je da se utvrdi mišljenje ...
Predrag Živković: Profesionalni identitet nastavnika i samoprocena kvaliteta rada, Filozofski fakultet Kosovska Mitrovica, Kairos, Jagodina, 2012 / Professional identity and self-assessment teacher quality of work
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2013)
Портфолио као начин подстицања самовредновања и самовођеног учења у образовању будућих васпитача предшколске деце
(Педагошко друштво Војводине, 2009)
Сматрамо да је један од примарних задатака базичног образовања да
помогне максимални развој интелектуалних способности студената, способности решавања проблема и доношења одлука, развијање иновативности и успешне комуникације. ...