Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-4 od 4
Karakteristike motivacije u procesu vaspitanja / Motivation features in educational process
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
U radu se razmatra značaj motivacije učenika u procesu vaspitanja, sa posebnim osvrtom na karakteristike motivacije za učenje i saznavanje. U procesu vaspitanja mogu se formirati dva opšta modela motivacije - spoljašnja i ...
Razvoj matematičkog mišljenja kod učenika kao aspekt procesa intelektualnog vaspitanja / Razvitie matematičeskogo myšlenija u učenikov kak aspekt processa intellektual'nogo vospitanija
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014)
Jedan od značajnih aspekata intelektualnog vaspitanja jeste razvoj matematičkog mišljenja kod učenika. Ovaj opšti tip mišljenja razvija se u nastavi matematike kroz razvijanje posebnih tipova matematičkog mišljenja, kao ...
Nivo i kvalitet aktivnosti u procesu intelektualnog vaspitanja / Uroven' i kačestvo aktivnosti v processe intellektual'nogo vospitanija
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013)
Pojedina kognitivna svojstva učenika razvijaju se u procesu intelektualnog vaspitanja u nastavi upražnjavanjem različitih organizovanih aktivnosti nastavnika i učenika, koje imaju ulogu da omoguće razvoj tih istih svojstava. ...
Priroda kognitivne prepreke u procesu intelektualnog vaspitanja / The nature of 'cognitive obstacle' in the process of intellectual education
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011)
Intelektualno vaspitanje u nastavi podrazumeva različite oblike aktivnosti učenika koji treba da utiču na razvoj kognitivnih svojstava učenika. U nastavi postoji sistem različitih aktivnosti, s obzirom na to da su ...