Search
Now showing items 1-10 of 38
Early childhood workforce in Serbia as a policy issue
(Abingdon, Oxon ; New York : Routledge, 2019)
The chapter focuses on early childhood workforce in Serbia as a policy issue, addressing the matters of early childhood education and care (ECEC) teachers’ profession, their initial and ongoing education, other professionals ...
Obrazovanje na dalјinu ili udalјavanje od obrazovanja - osvrt na školovanje u ruralnim područjima / Distance education or distancing from education - look back to the education in rural areas
(Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2021)
Usled epidemije virusa COVID-19 kao univerzalna mera za sve osnovne škole u Republici Srbiji usvojena je zamena redovne nastave u školama nastavom na dalјinu. Analiza relevantnih zvaničnih dokumenata i statističkih podataka ...
Digitalne tehnologije u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu: analiza Osnova programa predškolskog vaspitanja
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoško društvo Srbije, 2019)
Digitalne tehnologije su deo konteksta u kom deca odrastaju. Razmatranje pitanja
upotrebe digitalnih tehnologija u vaspitanju i obrazovanju na ranom uzrastu nije dovoljno
prisutno u dokumentima obrazovne politike naše ...
Вртић на даљину у време ковид-19 кризе – перспектива родитеља / Remote kindergarten in time of COVID-19 crisis – parents perspective
(Филозофски факултет Универзитета у Београду, 2021)
Овим радом желели смо да прикажемо аутентичне приче родитеља о вртићу на даљину у време ковид-19 кризе. Кроз наративни интервју вођен са 17 родитеља разговор смо фокусирали око пет тема: пандемија
као животно поглавље; ...
Nastava u doba krize: o čemu brinu nastavnici
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2021)
Kriza izazvana pandemijom virusa kovid-19 traje duži vremenski period pri čemu su česte promene koje se uvode u nastavu. Očekivano je da ovakva dešavanja mogu doprineti pojavi izazova i teškoća, koje bi mogle imati reperkusije ...
Čemu ocenjivanje u doba krize: perspektiva nastavnika na društvenim mrežama / The Purpose of Student Assessment in Time of Crisis - What Dо Teachers Say on Social Networks?
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2021)
Rad u nastavi u doba krize pratili su brojni izazovi, pri
čemu se naročito ističu problemi u vezi sa ocenjivanjem. Cilj istraživanja bio je da se razume odnos nastavnika prema ocenjivanju učenika u
uslovima nastave na ...
Education for sustainable development and preschool teachers’ competencies
(Institut za pedagogiju i andragogijuDepartment of Social Work and Social Pedagogy Centre for Innovation in the Early Years Ghent University, Belgium, 2019)
Within the 2030 Agenda for Sustainable Development, inclusive quality education is
defined as one of the main sustainable development goals (SDG 4). According to the
UNESCO, education has also been recognised as the main ...
Povratak u budućnost − aktuelnost ideja Vićentija Rakića o vaspitanju igrom i umetnošću
(Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2017)
Ovaj rad teži da vrati u pedagošku diskusiju teoriju vаspitаnjа igrom i umetnošću Vićentijа
Rаkićа, osvetljаvаjući njenu aktuelnost u izаzovimа sа kojimа nаs suočаvаju kompleksnost
sаvremenog vaspitnog kontekstа i ...
Challenges of democratisation: development of inclusive education in Serbia
(Bulgaria : Bulgarian Comparative Education Society, 2013)
Educational reforms, as initiated in Serbia in 2001, were based on the concept ofquality education for all. This concept was put into practice as an inclusive approachin 2010/11. Inclusive education has been defined as a ...
Građansko vaspitanje u Srbiji - perspektive nastavnika i učenika srednjih škola
(Institut za društvena istraživanja u ZagrebuHrvatska : GONG, 2016)
Predmet Građansko vaspitanje (dalje u tekstu: GV) u škole u Srbiji je uveden 2001.godine i moglo bi se tvrditi da su njegovom uvođenju u osnovne i srednje škole doprineli,kako unutrašnji, tako i spoljni činioci. Kada su u ...