Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 234
Наративни конструкт слике о детету у предшколском програму/Narativni konstrukt slike o detetu u predškolskom programu
(Pedagoško društvo Srbije, 2010)
Opšte osnove predškolskog programa, kao kompleksan tekst, sadrže: ideje i uverenja o detetu,
procesu podučavanja i učenja, o vaspitaču i predškolskoj ustanovi. Ono što želimo da prikažemo ovim
tekstom je razmatranje ...
Učenik u razvijajućoj nastavi / The student in developing teaching
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
U radu se razmatraju stavovi predstavnika razvijajuće nastave o položaju učenika u nastavi. Kroz kritiku i poređenje s tradicionalnom nastavom predstavljen je jedan teorijski koncept koji nudi drugačiju sliku deteta i ...
Povratak u budućnost − aktuelnost ideja Vićentija Rakića o vaspitanju igrom i umetnošću
(Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2017)
Ovaj rad teži da vrati u pedagošku diskusiju teoriju vаspitаnjа igrom i umetnošću Vićentijа
Rаkićа, osvetljаvаjući njenu aktuelnost u izаzovimа sа kojimа nаs suočаvаju kompleksnost
sаvremenog vaspitnog kontekstа i ...
Education for sustainable development and preschool teachers’ competencies
(Institut za pedagogiju i andragogijuDepartment of Social Work and Social Pedagogy Centre for Innovation in the Early Years Ghent University, Belgium, 2019)
Within the 2030 Agenda for Sustainable Development, inclusive quality education is
defined as one of the main sustainable development goals (SDG 4). According to the
UNESCO, education has also been recognised as the main ...
Zašto, kako i šta ako - mogućnosti primene impakt evaluacije u obrazovnoj politici
(Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2019)
U ovom radu se bavimo pitanjem evaluacije kao neizostavnim aspektom kvalitetne
obrazovne politike. Različitost značaja i položaja koji se evaluaciji u aktuelnim politikama
pridaje pojasnićemo osvrtom na višestrukost ...
Kurikulum iz perspektive vaspitača / Curriculum from the perspective of preschool teachers
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2012)
Praksa vaspitanja i obrazovanja dečjeg vrtića zahteva ozbiljno promišljanje, refleksiju i diskusiju kako bi se bolje razumela i tumačila kao društveni fenomen. Ukoliko smo spremni da se ozbiljno pozabavimo sopstvenim ...
Dokumentiranje učnega procesa skozi označevanje pomena v delu s predšolskimi otroki v Srbiji / Documenting the learning process by mapping the meaning of the work with preschool children in Serbia
(Pedagoska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2011)
Zainimoz idcjo.daje pripovednaainizra2aijamisli (Rruner,2000:54)od lrenuika
zatisddalie.ki seTgodiizvennassmih in pri kaLerensno uspesDi. kajli reltcksija
fonreni.da lporabinio pristop,ki ga lahko vpeljemor izobrazevatni ...
Karakteristike motivacije u procesu vaspitanja / Motivation features in educational process
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010)
U radu se razmatra značaj motivacije učenika u procesu vaspitanja, sa posebnim osvrtom na karakteristike motivacije za učenje i saznavanje. U procesu vaspitanja mogu se formirati dva opšta modela motivacije - spoljašnja i ...
Early childhood workforce in Serbia as a policy issue
(Abingdon, Oxon ; New York : Routledge, 2019)
The chapter focuses on early childhood workforce in Serbia as a policy issue, addressing the matters of early childhood education and care (ECEC) teachers’ profession, their initial and ongoing education, other professionals ...
Vaspitanje kao odgovor na izazove savremenog doba
(Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju i Pedagoško društvo Srbije, 2017)
Vaspitanje postoji od kada i potreba čoveka da sebe i svet oko sebe učini boljim. Ono je istovremeno izraz postojećih društvenih okolnosti i njihova promena. Zbog toga se može reći da je vaspitanje uvek društveno konstruisano ...