Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 27
Konceptualizacija roditeljstva u političkoj agendi međunarodnih organizacija / Conceptualization of parenting in political agendas of international organizations
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
U sklopu internacionalizacije političke podrške porodici i roditeljstvu značajna uloga pripadameđunarodnim organizacijama, kao što su Svetska banka, Organizacija za ekonomsku saradnju irazvoj i Evropska unija. Cilj ovog ...
Razvijanje digitalne pismenosti u osnovnoj školi / Developing digital literacy in primary school
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2019)
Osnovna karakteristika novog društveno-kulturnog konteksta jeste to što su digitalne tehnologije postale sastavni deo svih aspekata savremenog života – učenja, komunikacije, obavljanja poslova i slobodnog vremena. U takvim ...
Board Games as Educational Media: Creating and Playing Board Games for Acquiring Knowledge of History
(Int Assoc Research Textbooks & Educational Media, Utrecht, 2019)
The paper presents qualitative research in creating and using board games as educational media in history teaching. The research was conducted during a course of the History of Schooling in Serbia (Belgrade University), ...
Didactic Aspects of the Professional Development Program – Case Study of the Program for Improvement of University Teachers’ Competencies
(Institute for Pedagogy and Andragogy Faculty of Philosophy, University of Belgrade, SerbiaInstitute for pedagogy and andragogy Department of Social Work and Social Pedagogy Centre for Innovation in the Early Years Ghent University, Belgium, 2019)
Article presents an analysis of the didactic aspects of the professional development pro-
gram created for university teachers from faculties in healthcare field. The program was
created and implemented in 2018 as an ...
Romi i više/visoko obrazovanje - psihološki i društveni kapital kao faktori akademskog uspeha / Roma in higher education: Psychological and social capital as factors of academic success
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
S obzirom na nisku zastupljenost studenata romske nacionalnosti u oblasti višeg/visokog obrazovanja i na Mali broj studija koje su istraživale lične i društvene resurse mladih odraslih Roma, naš cilj je bio da ispitamo ...
Obrazovna politika: globalni i lokalni procesi
(Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, 2019)
Razvoj obrazovanja u jednom društvu dobrim delom zavisi od
stepena razvijenosti i funkcionalnosti postojeće obrazovne politike.
Unapređivanje funkcionisanja obrazovnog sistema i prakse vaspitnoobrazovnog rada odvija se ...
Muslim Refugees in Serbia - Narrating Gender Role Identity Change
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Odeljenje za etnologiju i antropologiju, Beograd, 2019)
Forced migration is a highly stressful event that can cause changes in identity work. The aim of this research was to determine in what way the migration and prolonged stay in Serbia, a country that differs from both the ...
Odlike i pretpostavke razvoja inkluzivne školske prakse / Osobennosti i predposylki razvitiâ inklûzivnoj škol'noj praktiki
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U savremenim školskim sistemima već nekoliko decenija odvijaju se reformski procesi sa ciljem implementacije modela inkluzivnog obrazovanja u školsku praksu. Pošto je razvoj inkluzivne školske prakse determinisan obeležjima ...
Zašto, kako i šta ako - mogućnosti primene impakt evaluacije u obrazovnoj politici
(Institut za pedagogiju i andragogijuPedagoško društvo Srbije, 2019)
U ovom radu se bavimo pitanjem evaluacije kao neizostavnim aspektom kvalitetne
obrazovne politike. Različitost značaja i položaja koji se evaluaciji u aktuelnim politikama
pridaje pojasnićemo osvrtom na višestrukost ...
Doprinos studija pedagogije razvoju profesionalnih kompetencija pedagoga - procene praktičara / The contribution of pedagogical studies to the development of pedagogues' professional competencies: Practitioners' assessments
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019)
U uslovima dominacije teorijsko-praktičnog koncepta obrazovanja usmerenog na razvoj kompetencija, u oblasti visokog obrazovanja studijski programi koncipiraju se na temeljima prethodno definisanih profesionalnih kompetencija ...