Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-5 od 5
Andragoški aspekti menadžmenta ljudskih resursa
(Bosanski kulturni centar SarajevoInstitut za međundnu saradnju Njemačkog saveza visokih narodnih škola (dvv International) Ured u Bosni i Hercegovini, 2015)
Menadžment ljudskih resursa je primenjena disciplina koja integriše sva saznanja o ljudskoj dimenziji organizacije, među kojima su i saznanja iz oblasti andragoških naučnih disciplina, koja rasvetljavaju i objašnjavaju ...
Koncept socio-kulturne animacije u andragogiji / The concept of socio-cultural animation in andragogy
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1996)
Koncept socio-kulturne animacije nastao je u Francuskoj početkom šezdesetih godina, razvijao se i bio prisutan u svetskom obrazovanju odraslih oko dve decenije da bi se poslednjih godina sve više napuštao. Ovaj koncept, ...
Istorijska istraživanja u andragogiji / Historic researches in andragogy
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 1997)
Za naučni legitimitet andragogije istorijska istraživanja su nužna. U radu se razmatraju neki teorijsko-metodološki problemi istorijskih istraživanja u andragogiji kao što su opšti i operacionalni pristup istorijskim ...
Постмодернизам и нови квалитети образовања
(Filozofski fakultet Univeziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, 2012)
Postmodernizam, postmoderna, postmoderno stanje, samo su neki od pojmova sa kojima se teoretičari i praktičari na različitim poljima susreću u velikoj meri. Sa ovim pojmovima, često dolaze dileme diskurs ili stanje, ...
Programi za razvoj didaktičkih kompetencija univerzitetskih nastavnika i ciljevi nastave visokoškolskog obrazovanja / Programs for Development of Didactic Competences of University Teachers and Teaching Goals in Higher Education
(Sarajevo: Bosanski kulturni centarInstitut za međunarodnu saradnju Nemačkog saveza visokih narodnih škola (DVV International) Ured za Bosnu i Hercegovinu, 2018)
U ovom radu analiziran je put i proces razvoja ideje i programa za razvoj kompetencija univerzitetskih nastavnika, barijere i otpori prema ovakvim programima koje smo delili sa drugim univerzitetima, ali i uspesi koje smo ...