Pregled Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju autora: "Hebib, Emina"
Prikaz rezultata 1-20 od 32
-
Challenges and possibilities of integrated policies for early childhood education and care - perspectives from a review of the international and national literature
Miškeljin, Lidija; Miškeljin, Lidija (Institute for Pedagogy and Andragogy, Faculty of Philosophy, University of Belgrade, 2016) -
Dimenzije uloge školskog pedagoga / Roli škol'nogo pedagoga
Hebib, Emina (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014) -
Doprinos studija pedagogije razvoju profesionalnih kompetencija pedagoga - procene praktičara / The contribution of pedagogical studies to the development of pedagogues' professional competencies: Practitioners' assessments
Hebib, Emina; Ovesni, Kristinka (Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019) -
Dualni model srednjeg stručnog obrazovanja - primer Austrije / Dual model of vocational education: Austrian example
Tomić, Milica; Spasenović, Vera; Hebib, Emina (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015) -
From glorifying method toward post-method stance: Searching for quality of teaching/learning
Stančić, Milan; Mitrović, Milica; Radulović, Lidija R. (Faculty of Philosophy, University of Belgrade, Serbia Institute for Pedagogy and Andragogy, Faculty of Adult Education and HRD, University of Pécs, Hungary, 2013) -
Individualni razvoj nastavnika u školi / Teacher development within school
Hebib, Emina (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007) -
Inkluzija u obrazovanju kao cilj i sadržaj reformi savremenih školskih sistema / Inclusion in education as the goal and content of reforms of the modern school system
Ratković, Marija S.; Hebib, Emina; Šaljić, Zorica (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2017) -
Inkluzivno obrazovanje kao okvir za promene u radu nastavnika / Inclusive education as a framework for changes in teachers' work
Ratković, Marija S.; Hebib, Emina (Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2018) -
Integrated Policies For Early Childhood Education And Care – Challenges and Possibilities
Miškeljin, Lidija (Faculty of Philosophy, University of Belgrade, Serbia, Institute for Pedagogy and Andragogy, University of Belgrade, Serbia, Faculty of Adult Education and HRD, University of Pécs, Hungary, 2013) -
Istraživački rad školskog pedagoga / School pedagogues and research
Hebib, Emina; Matović, Nataša (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012) -
Kako nastavnici procenjuju okolnosti u kojima rade? / How do teachers evaluate their working conditions?
Hebib, Emina (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008) -
Kontinuirani profesionalni razvoj nastavnika - međusobna igra školskog menadžmenta, školske klime, motivacije i insentiva / Непрерывное профессиональное развитие преподавателей: совместная игра школьного менеджмента, школьного климата, мотивации и побуждения
Ovesni, Kristinka; Hebib, Emina; Radović, Vera (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019) -
Kvalitet vaspitanja na ranim uzrastima kroz perspektivu društvene podrške dečjoj igri: analiza prakse obrazovne politike u Srbiji
Mitranić, Nevena (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2015) -
Mogućnosti ostvarivanja saradnje nastavnika i stručnih saradnika / Possibilities for cooperation between the teacher and the collaborator
Hebib, Emina; Radulović, Lidija R. (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2000) -
Nastavnici i nastava u našim školama – perspektiva nastavnika
Radulović, Lidija R.; Mitrović, Milica (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2015) -
Odlike i pretpostavke razvoja inkluzivne školske prakse / Osobennosti i predposylki razvitiâ inklûzivnoj škol'noj praktiki
Hebib, Emina; Antonijević, Radovan; Ratković, Marija S. (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2019) -
Odlučivanje o obrazovnoj politici: ko se sve pita
Spasenović, Vera; Hebib, Emina; Šaljić, Zorica (Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2020) -
Pojmovno-terminološko određenje samorealizacije nastavnika u školskom kontekstu / Term determination of self realization of teachers in the school context
Hebib, Emina (Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2007) -
Prevencija antisocijalnog ponašanja učenika iz perspektive nastavnika
Šaljić, Zorica; Hebib, Emina (Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2021) -
Različita određenja pojma evaluacija kao rezultat razlika u shvatanjima cilja, funkcije, sadržaja i metodološke osnove evaluacije / Different defining of the concept of evaluations as a result of differences in conceiving the aim, function, content and methodological basis of evaluation
Hebib, Emina (Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 1992)