Radovi istraživača / Researcher's publications - Odeljenje za pedagogiju
Najnovije
-
Kriza v šoli in šola v krizi: primer beograjske šole »Vladislav Ribnikar«
(Filozofska Fakulteta, Univerza v Ljubljani, Slovenija, 2024) -
Emancipatory Education and Development of Alternative Educational Practices
(Az-Buki National Publishing House of Bulgaria, 2024) -
Ways and Sideways of Emancipation: Dewey’s Reception in Different Political Eras of an Other-Than-Western Context
(Palgrave Macmillan, 2024) -
Specificity of theoretical conceptualisations of cooperative learning / Specifičnosti teorijskih konceptualizacija kooperativnog učenja
(Novi Sad: Faculty of Philosophy, University of Novi Sad., 26-12-2023) -
Повезаност стручног усавршавања учитеља и постигнућа ученика у домену читалачке писмености
(Институт за педагошка истраживања, Београд, 14-12-2023) -
Assessing Educational Opportunities: From the First Statistical Analysis in Serbia
(Institute for Educational Research, Belgrade, 12-2023) -
Educational Privatization: Risks for Equity
(Institute for Educational Research, Belgrade, 30-11-2023) -
Nastava i vaspitanje
(https://scindeks.ceon.rs/journaldetails.aspx?issn=0547-3330, 23-10-2023) -
Podrška stručnim saradnicima u promeni pristupa obrazovanju
(Pedagoško društvo Srbije, Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 05-2023) -
Dva narativa dokumenata međunarodnih organizacija koja oblikuju predškolsko vaspitanje i obrazovanje
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Prediktivna valјanost kriterijuma za upis na fakultet
(Beograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, 2023) -
Kako otkrivanje izvora podataka doprinosi unapređivanju kvaliteta nastave: primer jednog akcionog istraživanja
(Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Developing Inclusive School Communities through Collaborative Action Research
(European Educational Research Association, 2023) -
Kvalitet nastave u ogledalu ispita za licencu nastavnika: šta nam otkrivaju pisane pripreme za časove?
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Possibilities and challenges of using digital technology in inclusive education
(Institute for Educational Research, Belgrade, Serbia, 2023) -
Is it worth fighting for “education in the classic sense“? / Вреди ли борити се за васпитање?
(Belgrade: Teacher Education Faculty, University of Belgrade., 2023) -
Konceptualni okviri proučavanja kvaliteta u obrazovanju
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogij, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Kvalitet obrazovanja ili kvalitetno rangiranje - Primer Times Higher Education rangiranja univerziteta
(Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023) -
Specificity of theoretical conceptualisations of cooperative teaching/learning
(Faculty of Philosophy, University of Novi Sad, 2023) -
Kako pedagozi vide svoju profesionalnu ulogu?
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije, 2023)