Predškolsko vaspitanje i obrazovanje u doba pandemije COVID-19: mere obrazovne politike i sistem podrške
Apstrakt
U trenutku pisanja ovog rada predškolsko vaspitanje i obrazovanje u Srbiji, kao i u mnogim drugim zemljamasveta, i dalje se suočava sa izazovima pandemije. Dok nam se „pomera tlo pod nogama“ u očuvanju temeljnih vrednosti i svrhe savremenog sistema predškolskog vaspitanja i obrazovanja u Srbiji, suočeni sa različitim kon-strukcijama funkcija predškolskog vaspitanja i obrazovanja u merama obrazovne politike, ne možemo a da sene zapitamo o njihovim dugoročnim posledicama na praksu predškolskog vaspitanja i obrazovanja. U radu ćese analizirati mere obrazovne politike u prvoj fazi neposrednog odgovora na krizu pandemije COVID-19 kojesu dostupne na zvaničnim internet stranicama i sistem podrške u periodu od „zaključavanja“ do „otključavanja“predškolskih ustanova. U radu se ne nude odgovori niti preporuke već se otvaraju pitanja i pozivaju istraživačii praktičari na dalje promišljanje i istraživanje implikacija mera obrazovne politike na praksu predškolskog vas-pitanja i obrazovanja u Srbiji... tokom krize izazvane pandemijom COVID-19.
Ključne reči:
COVID-19 / zatvaranje predškolskih ustanova / odgovor obrazovne politikeIzvor:
Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju, Zbornik radova, 2021, 55-61Izdavač:
- Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Institucija/grupa
Pedagogija / PedagogyTY - CONF AU - Miškeljin, Lidija PY - 2021 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3664 AB - U trenutku pisanja ovog rada predškolsko vaspitanje i obrazovanje u Srbiji, kao i u mnogim drugim zemljamasveta, i dalje se suočava sa izazovima pandemije. Dok nam se „pomera tlo pod nogama“ u očuvanju temeljnih vrednosti i svrhe savremenog sistema predškolskog vaspitanja i obrazovanja u Srbiji, suočeni sa različitim kon-strukcijama funkcija predškolskog vaspitanja i obrazovanja u merama obrazovne politike, ne možemo a da sene zapitamo o njihovim dugoročnim posledicama na praksu predškolskog vaspitanja i obrazovanja. U radu ćese analizirati mere obrazovne politike u prvoj fazi neposrednog odgovora na krizu pandemije COVID-19 kojesu dostupne na zvaničnim internet stranicama i sistem podrške u periodu od „zaključavanja“ do „otključavanja“predškolskih ustanova. U radu se ne nude odgovori niti preporuke već se otvaraju pitanja i pozivaju istraživačii praktičari na dalje promišljanje i istraživanje implikacija mera obrazovne politike na praksu predškolskog vas-pitanja i obrazovanja u Srbiji tokom krize izazvane pandemijom COVID-19. PB - Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije C3 - Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju, Zbornik radova T1 - Predškolsko vaspitanje i obrazovanje u doba pandemije COVID-19: mere obrazovne politike i sistem podrške EP - 61 SP - 55 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3664 ER -
@conference{ author = "Miškeljin, Lidija", year = "2021", abstract = "U trenutku pisanja ovog rada predškolsko vaspitanje i obrazovanje u Srbiji, kao i u mnogim drugim zemljamasveta, i dalje se suočava sa izazovima pandemije. Dok nam se „pomera tlo pod nogama“ u očuvanju temeljnih vrednosti i svrhe savremenog sistema predškolskog vaspitanja i obrazovanja u Srbiji, suočeni sa različitim kon-strukcijama funkcija predškolskog vaspitanja i obrazovanja u merama obrazovne politike, ne možemo a da sene zapitamo o njihovim dugoročnim posledicama na praksu predškolskog vaspitanja i obrazovanja. U radu ćese analizirati mere obrazovne politike u prvoj fazi neposrednog odgovora na krizu pandemije COVID-19 kojesu dostupne na zvaničnim internet stranicama i sistem podrške u periodu od „zaključavanja“ do „otključavanja“predškolskih ustanova. U radu se ne nude odgovori niti preporuke već se otvaraju pitanja i pozivaju istraživačii praktičari na dalje promišljanje i istraživanje implikacija mera obrazovne politike na praksu predškolskog vas-pitanja i obrazovanja u Srbiji tokom krize izazvane pandemijom COVID-19.", publisher = "Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju, Zbornik radova", title = "Predškolsko vaspitanje i obrazovanje u doba pandemije COVID-19: mere obrazovne politike i sistem podrške", pages = "61-55", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3664" }
Miškeljin, L.. (2021). Predškolsko vaspitanje i obrazovanje u doba pandemije COVID-19: mere obrazovne politike i sistem podrške. in Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju, Zbornik radova Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju., 55-61. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3664
Miškeljin L. Predškolsko vaspitanje i obrazovanje u doba pandemije COVID-19: mere obrazovne politike i sistem podrške. in Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju, Zbornik radova. 2021;:55-61. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3664 .
Miškeljin, Lidija, "Predškolsko vaspitanje i obrazovanje u doba pandemije COVID-19: mere obrazovne politike i sistem podrške" in Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju, Zbornik radova (2021):55-61, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3664 .