Participacija odraslih u dokoličarskom obrazovanju putem Interneta
2020
Преузимање 🢃
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Proučavanju andragoškog aspekta upotrebe Interneta u slobodnom vremenu, u okviru ovog rada, pristupili smo uz uvažavanje aktuelnog razmatranja Interneta u funkciji obrazovne delatnosti, sagledavanje upotrebe Interneta kao potencijalne dokoličarske aktivnosti i shvatanje obrazovanja kao komponente korišćenja slobodnog vremena odraslih. Cilj empirijskog istraživanja koje je predstavljeno u radu bio je ispitivanje participacije odraslih u dokoličarskom obrazovanju putem Interneta, uz fokusiranje na izraženost obrazovne funkcije upotrebe Interneta u slobodnom vremenu odraslih i intenzitet participacije odraslih u različitim vrstama dokoličarsko-obrazovnih aktivnosti putem Interneta. U ovom deskriptivnom istraživanju sprovedenom tokom 2015. i 2016. godine, učestvovalo je 605 ispitanika iz opšte populacije odraslih u Srbiji. Rezultati istraživanja govore da je obrazovna funkcija upotrebe Interneta u slobodnom vremenu odraslih najizraženija, kao i da odrasli najintenzivnije participiraju u st...ručnom obrazovanju putem Interneta u slobodnom vremenu. U skladu sa tim, dokoličarsko obrazovanje odraslih bi trebalo učestalije da se sprovodi putem Interneta uz orijentisanje prema stručnom usavršavanju.
Кључне речи:
dokoličarsko obrazovanje / obrazovanje odraslih / obrazovanje putem Interneta / funkcije upotrebe Interneta u slobodnom vremenu / vrste dokoličarsko-obrazovnih aktivnostiИзвор:
Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga: Participacija u obrazovanju - pedagoški (p)ogledi, 24.01. i 25.01. 2020., Zbornik radova, 2020, 276-284Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Финансирање / пројекти:
- Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (broj: 179060)
Напомена:
- UDK 004.738.5:374 316.728-053.8"3774"
Институција/група
Andragogija / AndragogyTY - CONF AU - Ljujić, Bojan PY - 2020 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3698 AB - Proučavanju andragoškog aspekta upotrebe Interneta u slobodnom vremenu, u okviru ovog rada, pristupili smo uz uvažavanje aktuelnog razmatranja Interneta u funkciji obrazovne delatnosti, sagledavanje upotrebe Interneta kao potencijalne dokoličarske aktivnosti i shvatanje obrazovanja kao komponente korišćenja slobodnog vremena odraslih. Cilj empirijskog istraživanja koje je predstavljeno u radu bio je ispitivanje participacije odraslih u dokoličarskom obrazovanju putem Interneta, uz fokusiranje na izraženost obrazovne funkcije upotrebe Interneta u slobodnom vremenu odraslih i intenzitet participacije odraslih u različitim vrstama dokoličarsko-obrazovnih aktivnosti putem Interneta. U ovom deskriptivnom istraživanju sprovedenom tokom 2015. i 2016. godine, učestvovalo je 605 ispitanika iz opšte populacije odraslih u Srbiji. Rezultati istraživanja govore da je obrazovna funkcija upotrebe Interneta u slobodnom vremenu odraslih najizraženija, kao i da odrasli najintenzivnije participiraju u stručnom obrazovanju putem Interneta u slobodnom vremenu. U skladu sa tim, dokoličarsko obrazovanje odraslih bi trebalo učestalije da se sprovodi putem Interneta uz orijentisanje prema stručnom usavršavanju. PB - Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije C3 - Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga: Participacija u obrazovanju - pedagoški (p)ogledi, 24.01. i 25.01. 2020., Zbornik radova T1 - Participacija odraslih u dokoličarskom obrazovanju putem Interneta EP - 284 SP - 276 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3698 ER -
@conference{ author = "Ljujić, Bojan", year = "2020", abstract = "Proučavanju andragoškog aspekta upotrebe Interneta u slobodnom vremenu, u okviru ovog rada, pristupili smo uz uvažavanje aktuelnog razmatranja Interneta u funkciji obrazovne delatnosti, sagledavanje upotrebe Interneta kao potencijalne dokoličarske aktivnosti i shvatanje obrazovanja kao komponente korišćenja slobodnog vremena odraslih. Cilj empirijskog istraživanja koje je predstavljeno u radu bio je ispitivanje participacije odraslih u dokoličarskom obrazovanju putem Interneta, uz fokusiranje na izraženost obrazovne funkcije upotrebe Interneta u slobodnom vremenu odraslih i intenzitet participacije odraslih u različitim vrstama dokoličarsko-obrazovnih aktivnosti putem Interneta. U ovom deskriptivnom istraživanju sprovedenom tokom 2015. i 2016. godine, učestvovalo je 605 ispitanika iz opšte populacije odraslih u Srbiji. Rezultati istraživanja govore da je obrazovna funkcija upotrebe Interneta u slobodnom vremenu odraslih najizraženija, kao i da odrasli najintenzivnije participiraju u stručnom obrazovanju putem Interneta u slobodnom vremenu. U skladu sa tim, dokoličarsko obrazovanje odraslih bi trebalo učestalije da se sprovodi putem Interneta uz orijentisanje prema stručnom usavršavanju.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga: Participacija u obrazovanju - pedagoški (p)ogledi, 24.01. i 25.01. 2020., Zbornik radova", title = "Participacija odraslih u dokoličarskom obrazovanju putem Interneta", pages = "284-276", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3698" }
Ljujić, B.. (2020). Participacija odraslih u dokoličarskom obrazovanju putem Interneta. in Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga: Participacija u obrazovanju - pedagoški (p)ogledi, 24.01. i 25.01. 2020., Zbornik radova Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju., 276-284. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3698
Ljujić B. Participacija odraslih u dokoličarskom obrazovanju putem Interneta. in Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga: Participacija u obrazovanju - pedagoški (p)ogledi, 24.01. i 25.01. 2020., Zbornik radova. 2020;:276-284. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3698 .
Ljujić, Bojan, "Participacija odraslih u dokoličarskom obrazovanju putem Interneta" in Nacionalni naučni skup Susreti pedagoga: Participacija u obrazovanju - pedagoški (p)ogledi, 24.01. i 25.01. 2020., Zbornik radova (2020):276-284, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3698 .