Kompjuterska pismenost studenata i procena značaja interakcije u kompjuterskim učionicama
Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
U savremenom društveno-tehnološkom kontekstu u kome je dominantan uticaj informacionih i komunikacionih tehnologija, obrazovna delatnost dobija nove dimenzije. Promene su najočiglednije u sferi obrazovnih okruženja u čijim se okvirima obrazovni rad sve više zasniva na primeni kompjuterskih tehnologija. U tom smislu, sve se češće ističe značaj kompjuterske pismenosti kao jedne od veština koja je neophodna sa aspekta normalnog funkcionisanja u sferi obrazovanja, ali i u društvu generalno. U okviru ovog rada teži se sagledavanju načina na koji studenti percipiraju sopstvenu kompjutersku opismenjenost, kao i specifičnost obrazovne interakcije u kompjuterskim učionicama. Rezultati našeg istraživanja mogli bi da doprinesu optimizaciji onog dela visokoškolskog obrazovanja koje se odvija u tehnološki obogaćenim okruženjima, kao i kreiranju obrazovanja koje je po meri studenata kao centralnih figura u obrazovnom procesu.
Keywords:
kompjuterska pismenost / kompjuterska učionica / interakcija u savremenom obrazovnom okruženju / studenti / visoko obrazovanjeSource:
Nacionalni naučni skup Januarski susreti pedagoga "Pedagog između teorije i prakse", Beograd 31. januar 2013. godine, Zbornik radova, 2013, 205-210Publisher:
- Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Funding / projects:
- Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (broj: 179060)
Note:
- UDK 37.014.5(497.11)(082.2)(0.034.2) 371.13(082.2)(0.034.2) 37.018.48(082)(0.034.2)
Institution/Community
Andragogija / AndragogyTY - CHAP AU - Ljujić, Bojan PY - 2013 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3712 AB - U savremenom društveno-tehnološkom kontekstu u kome je dominantan uticaj informacionih i komunikacionih tehnologija, obrazovna delatnost dobija nove dimenzije. Promene su najočiglednije u sferi obrazovnih okruženja u čijim se okvirima obrazovni rad sve više zasniva na primeni kompjuterskih tehnologija. U tom smislu, sve se češće ističe značaj kompjuterske pismenosti kao jedne od veština koja je neophodna sa aspekta normalnog funkcionisanja u sferi obrazovanja, ali i u društvu generalno. U okviru ovog rada teži se sagledavanju načina na koji studenti percipiraju sopstvenu kompjutersku opismenjenost, kao i specifičnost obrazovne interakcije u kompjuterskim učionicama. Rezultati našeg istraživanja mogli bi da doprinesu optimizaciji onog dela visokoškolskog obrazovanja koje se odvija u tehnološki obogaćenim okruženjima, kao i kreiranju obrazovanja koje je po meri studenata kao centralnih figura u obrazovnom procesu. PB - Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije T2 - Nacionalni naučni skup Januarski susreti pedagoga "Pedagog između teorije i prakse", Beograd 31. januar 2013. godine, Zbornik radova T1 - Kompjuterska pismenost studenata i procena značaja interakcije u kompjuterskim učionicama EP - 210 SP - 205 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3712 ER -
@inbook{ author = "Ljujić, Bojan", year = "2013", abstract = "U savremenom društveno-tehnološkom kontekstu u kome je dominantan uticaj informacionih i komunikacionih tehnologija, obrazovna delatnost dobija nove dimenzije. Promene su najočiglednije u sferi obrazovnih okruženja u čijim se okvirima obrazovni rad sve više zasniva na primeni kompjuterskih tehnologija. U tom smislu, sve se češće ističe značaj kompjuterske pismenosti kao jedne od veština koja je neophodna sa aspekta normalnog funkcionisanja u sferi obrazovanja, ali i u društvu generalno. U okviru ovog rada teži se sagledavanju načina na koji studenti percipiraju sopstvenu kompjutersku opismenjenost, kao i specifičnost obrazovne interakcije u kompjuterskim učionicama. Rezultati našeg istraživanja mogli bi da doprinesu optimizaciji onog dela visokoškolskog obrazovanja koje se odvija u tehnološki obogaćenim okruženjima, kao i kreiranju obrazovanja koje je po meri studenata kao centralnih figura u obrazovnom procesu.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Nacionalni naučni skup Januarski susreti pedagoga "Pedagog između teorije i prakse", Beograd 31. januar 2013. godine, Zbornik radova", booktitle = "Kompjuterska pismenost studenata i procena značaja interakcije u kompjuterskim učionicama", pages = "210-205", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3712" }
Ljujić, B.. (2013). Kompjuterska pismenost studenata i procena značaja interakcije u kompjuterskim učionicama. in Nacionalni naučni skup Januarski susreti pedagoga "Pedagog između teorije i prakse", Beograd 31. januar 2013. godine, Zbornik radova Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju., 205-210. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3712
Ljujić B. Kompjuterska pismenost studenata i procena značaja interakcije u kompjuterskim učionicama. in Nacionalni naučni skup Januarski susreti pedagoga "Pedagog između teorije i prakse", Beograd 31. januar 2013. godine, Zbornik radova. 2013;:205-210. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3712 .
Ljujić, Bojan, "Kompjuterska pismenost studenata i procena značaja interakcije u kompjuterskim učionicama" in Nacionalni naučni skup Januarski susreti pedagoga "Pedagog između teorije i prakse", Beograd 31. januar 2013. godine, Zbornik radova (2013):205-210, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3712 .