Приказ основних података о документу

dc.contributorStančić, Milan
dc.contributorTadić, Aleksandar
dc.contributorNikolić Maksić, Tamara
dc.creatorMiškeljin, Lidija
dc.date.accessioned2022-06-07T13:33:08Z
dc.date.available2022-06-07T13:33:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-86-80712-09-3
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3729
dc.description.abstractNačini razmišljanja o detetu, uverenja, težnje i očekivanja odraslih, bilo da je reč o roditeljima, praktičarima, teoretičarima ili kreatorima politike, stapaju se sa institucionalizovanim praksama (dečji vrtići) i utiču na način na koji će deca učestvovati u oblikovanju sopstvenog detinjstva i prakse vaspitanja i obrazovanja. Koristeći metaforu ogledala – odraza i konstrukcije o slici koju vidimo, ili želimo da vidimo ̶u radu smo probali da prikažemo kako praksa vaspitanja i obrazovanja i iz nje (pro)izvedeni vaspitni postupci zavise od poimanja deteta i detinjstva. Imajući u vidu da slika u “ogledalu” nije samo puki odraz, već uključuje i refleksiju i ličnu konstrukciju, opredelili smo se da kroz metaforu ogledala u kojima se reflektuju slike o detetu razmatramo pitanje u kakvo vaspitanje verujemo.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherFilozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogijusr
dc.publisherPedagoško društvo Srbijesr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceVasPITANJE danassr
dc.subjectdetesr
dc.subjectdetinjstvosr
dc.subjectpraksa vaspitanjasr
dc.titleУ какво васпитање верујемоsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage31
dc.citation.rankM63
dc.citation.spage26
dc.description.otherRad sa konferencije objavljen u celinisr
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/8669/bitstream_8669.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3729
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу