Приказ основних података о документу

dc.contributor.editorPolić, Milica
dc.contributor.editorBosnić, Danilo
dc.creatorGojak, Natalija
dc.date.accessioned2022-11-30T12:01:46Z
dc.date.available2022-11-30T12:01:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-99976-49-27-0
dc.identifier.issn2637-1901
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3907
dc.description.abstractUvod: Usled izbijanja COVID-19 pandemije sprovode se mere zatvaranja škola i fakulteta. Neposredno obrazovno okruženje biva zamenjeno virtuelnim obrazovnim okruženjem i online nastavom na daljinu. Studenti sa invaliditetom, članovi njihovih porodica i univerzitetski nastavnici koji ih podučavaju su se tokom online nastave na daljinu suočavali sa brojnim poteškoćama. Cilj: Cilj rada je prikaz izazova online nastave na daljinu studenata sa invaliditetom tokom COVID-19 pandemije i definisanje preporuka za nastavu studenata sa invaliditetom tokom perioda tranzicije sa online nastave na daljinu na neposrednu, uživo nastavu i za period nakon COVID-19 pandemije. Materijal i metode: Metoda korišćena tokom pisanja rada je analitičko-deduktivna metoda. Rezultati: Preporuke za nastavu studenata sa invaliditetom tokom perioda tranzicije sa online nastave na daljinu na neposrednu, uživo nastavu i za period nakon COVID-19 pandemije su: Odabir softvera/platformi za učenje koji pružaju mogućnosti raznovrsnih kanala za prenos informacija; Komunikacija univerzitetskih nastavnika i visokoškolskih ustanova sa studentima sa invaliditetom i njihovim porodicama; Podsticanje komunikacije studenata sa invaliditetom i njihovih vršnjaka; Uvođenje IOP-a u visoko obrazovanje i predviđanje njegove primene u virtuelnom obrazovnom okruženju; Obuka studenata sa invaliditetom, univerzitetskih nastavnika i roditelja studenata sa invaliditetom; Dostupna psihosocijalna podrška za studente sa invaliditetom, njihove porodice i univerzitetske nastavnike. Zaključak: Kako bi se postigao cilj optimalnog razvoja studenata sa invaliditetom, neophodno je tokom perioda tranzicije sa virtuelnog obrazovnog okruženja na neposredno obrazovno okruženje kreirati adekvatan i dostupan sistem podrške za studente sa invaliditetom, članove njihovih porodica i univerzitetske nastavnike koji ih podučavaju.sr
dc.description.abstractDue to the outbreak of the COVID-19 pandemic, school and university closure measures were implemented. The immediate educational environment was replaced by a virtual educational environment and online distance learning. Students with disabilities, their family members, and the university teachers who teach them have faced numerous difficulties during online distance learning.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Banja Luci, Studentski parlament Univerziteta u Banja Lucisr
dc.relation"Čovek i društvo u vreme krize" finansiran od strane Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradusr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.source15. Naučno-stručni skup Studenti u susret nauci StES 2022, Zbornik radova - humanističke naukesr
dc.subjectstudenti sa invaliditetomsr
dc.subjectnastava studenata sa invaliditetomsr
dc.subjectnastava studenata sa invaliditetom tokom COVID-19 pandemijesr
dc.subjectstudents with disabilitiessr
dc.subjectteaching students with disabilitiessr
dc.subjectteaching students with disabilities during the COVID-19 pandemicsr
dc.titleNastava studenata sa invaliditetom tokom i nakon COVID-19 pandemije: izazovi i preporuke.sr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage132
dc.citation.spage121
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/9249/bitstream_9249.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_3907
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу