Obrazovanje odraslih u vreme krize – Između opstanka i daljeg razvoja
2022
Аутори
Pejatović, AleksandraMihajlović, Dubravka
Остала ауторства
Krnjaja, ŽivkaSenić Ružić, Mirjana
Milošević, Zorica
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Polazeći od razumevanja krize kao teškoće i kao šanse za razvoj, u radu se prezentuju podaci dobijeni na osnovu sprovedene analize. Cilj analize bio je ispitivanje odraza krize izazavane virusom COVID-19 na obrazovanje odraslih, očekivanih uloga obrazovanja odraslih u prevazilaženju krize i njegovog delovanja nakon krize. Prilikom razmatranja ove dve uloge, u obzir su uzimane preduzimane i propagirane aktivnosti, i na globalnom i na nacionalnom nivou, s namerom pružanja podrške sistemu obrazovanja odraslih. Za potrebe dolaženja do podataka korišćena je tehnika analize dokumentacije. Rezultati analize ukazuju na ozbiljnu uzdrmanost sistema obrazovanja odraslih krizom, i u svetu i kod nas, da su određene podržavajuće aktivnosti propagirane i/ili preduzimane, kao i da su veoma velika očekivanja od obrazovanja vezana i za prevazilaženje krize i za život nakon krize. Ipak, ostaje kao nepoznanica kakav će to sistem obrazovanja odraslih moći da bude u funkciji daljeg razvoja... pojedinaca i društva u vremenu nakon krize.
Кључне речи:
obrazovanje odraslih / kriza / COVID-19Извор:
Obrazovanje u vreme krize i kako dalje, 2022, 239-245Издавач:
- Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Финансирање / пројекти:
- Projekat „Čovek i društvo u vreme krize“, finansiran od strane Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu
Институција/група
Andragogija / AndragogyTY - CHAP AU - Pejatović, Aleksandra AU - Mihajlović, Dubravka PY - 2022 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4054 AB - Polazeći od razumevanja krize kao teškoće i kao šanse za razvoj, u radu se prezentuju podaci dobijeni na osnovu sprovedene analize. Cilj analize bio je ispitivanje odraza krize izazavane virusom COVID-19 na obrazovanje odraslih, očekivanih uloga obrazovanja odraslih u prevazilaženju krize i njegovog delovanja nakon krize. Prilikom razmatranja ove dve uloge, u obzir su uzimane preduzimane i propagirane aktivnosti, i na globalnom i na nacionalnom nivou, s namerom pružanja podrške sistemu obrazovanja odraslih. Za potrebe dolaženja do podataka korišćena je tehnika analize dokumentacije. Rezultati analize ukazuju na ozbiljnu uzdrmanost sistema obrazovanja odraslih krizom, i u svetu i kod nas, da su određene podržavajuće aktivnosti propagirane i/ili preduzimane, kao i da su veoma velika očekivanja od obrazovanja vezana i za prevazilaženje krize i za život nakon krize. Ipak, ostaje kao nepoznanica kakav će to sistem obrazovanja odraslih moći da bude u funkciji daljeg razvoja pojedinaca i društva u vremenu nakon krize. PB - Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije T2 - Obrazovanje u vreme krize i kako dalje T1 - Obrazovanje odraslih u vreme krize – Između opstanka i daljeg razvoja EP - 245 SP - 239 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4054 ER -
@inbook{ author = "Pejatović, Aleksandra and Mihajlović, Dubravka", year = "2022", abstract = "Polazeći od razumevanja krize kao teškoće i kao šanse za razvoj, u radu se prezentuju podaci dobijeni na osnovu sprovedene analize. Cilj analize bio je ispitivanje odraza krize izazavane virusom COVID-19 na obrazovanje odraslih, očekivanih uloga obrazovanja odraslih u prevazilaženju krize i njegovog delovanja nakon krize. Prilikom razmatranja ove dve uloge, u obzir su uzimane preduzimane i propagirane aktivnosti, i na globalnom i na nacionalnom nivou, s namerom pružanja podrške sistemu obrazovanja odraslih. Za potrebe dolaženja do podataka korišćena je tehnika analize dokumentacije. Rezultati analize ukazuju na ozbiljnu uzdrmanost sistema obrazovanja odraslih krizom, i u svetu i kod nas, da su određene podržavajuće aktivnosti propagirane i/ili preduzimane, kao i da su veoma velika očekivanja od obrazovanja vezana i za prevazilaženje krize i za život nakon krize. Ipak, ostaje kao nepoznanica kakav će to sistem obrazovanja odraslih moći da bude u funkciji daljeg razvoja pojedinaca i društva u vremenu nakon krize.", publisher = "Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Obrazovanje u vreme krize i kako dalje", booktitle = "Obrazovanje odraslih u vreme krize – Između opstanka i daljeg razvoja", pages = "245-239", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4054" }
Pejatović, A.,& Mihajlović, D.. (2022). Obrazovanje odraslih u vreme krize – Između opstanka i daljeg razvoja. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju., 239-245. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4054
Pejatović A, Mihajlović D. Obrazovanje odraslih u vreme krize – Između opstanka i daljeg razvoja. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje. 2022;:239-245. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4054 .
Pejatović, Aleksandra, Mihajlović, Dubravka, "Obrazovanje odraslih u vreme krize – Između opstanka i daljeg razvoja" in Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (2022):239-245, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4054 .