Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja
Аутори
Stepanović Ilić, IvanaMojović, Kristina
Videnović, Marina
Остала ауторства
Džinović, VladimirNikitović, Tijana
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Upotreba digitalnih materijala u obrazovanju i njihovo poređenje sa tradicionalnimsu predmet brojnih istraživanja (Daniel & Woody, 2013; Van Horne et al., 2016; Woody et al.,2010). Ivić (2019) ističe da još nema dovoljno saznanja i praktičnih iskustava kako bismo donelipouzdan sud o vrednosti elektronskih materijala. To posebno važi za njihovu primenu kodnajmlađih učenika jer su istraživanja uglavnom ispitivala studente.
Кључне речи:
digitalni i klasični testovi znanja / učenici / fokus grupeИзвор:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 50-53Издавач:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
- Beograd : Institut za psihologiju
Финансирање / пројекти:
- Министарство науке, технолошког развоја и иновација Републике Србије, институционално финансирање - 200018 (Институт за педагошка истраживања, Београд) (RS-MESTD-inst-2020-200018)
Напомена:
- XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“
Институција/група
Psihologija / PsychologyTY - CONF AU - Stepanović Ilić, Ivana AU - Mojović, Kristina AU - Videnović, Marina PY - 2021 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/423 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4161 AB - Upotreba digitalnih materijala u obrazovanju i njihovo poređenje sa tradicionalnimsu predmet brojnih istraživanja (Daniel & Woody, 2013; Van Horne et al., 2016; Woody et al.,2010). Ivić (2019) ističe da još nema dovoljno saznanja i praktičnih iskustava kako bismo donelipouzdan sud o vrednosti elektronskih materijala. To posebno važi za njihovu primenu kodnajmlađih učenika jer su istraživanja uglavnom ispitivala studente. PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja PB - Beograd : Institut za psihologiju C3 - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika T1 - Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja EP - 53 SP - 50 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4161 ER -
@conference{ author = "Stepanović Ilić, Ivana and Mojović, Kristina and Videnović, Marina", year = "2021", abstract = "Upotreba digitalnih materijala u obrazovanju i njihovo poređenje sa tradicionalnimsu predmet brojnih istraživanja (Daniel & Woody, 2013; Van Horne et al., 2016; Woody et al.,2010). Ivić (2019) ističe da još nema dovoljno saznanja i praktičnih iskustava kako bismo donelipouzdan sud o vrednosti elektronskih materijala. To posebno važi za njihovu primenu kodnajmlađih učenika jer su istraživanja uglavnom ispitivala studente.", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju", journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika", title = "Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja", pages = "53-50", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4161" }
Stepanović Ilić, I., Mojović, K.,& Videnović, M.. (2021). Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 50-53. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4161
Stepanović Ilić I, Mojović K, Videnović M. Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:50-53. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4161 .
Stepanović Ilić, Ivana, Mojović, Kristina, Videnović, Marina, "Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):50-53, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4161 .