Приказ основних података о документу
Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija
dc.creator | Baucal, Aleksandar | |
dc.creator | Altaras Dimitrijević, Ana | |
dc.creator | Petrović, Danijela | |
dc.creator | Janković, Dragan | |
dc.creator | Stepanović Ilić, Ivana | |
dc.creator | Krstić, Ksenija | |
dc.creator | Videnović, Marina | |
dc.creator | Rajić, Milana | |
dc.creator | Simić, Nataša | |
dc.creator | Jovanović Milanović, Olja | |
dc.creator | Krnjaić, Zora | |
dc.creator | Jolić Marjanović, Zorana | |
dc.date.accessioned | 2023-06-08T11:18:18Z | |
dc.date.available | 2023-06-08T11:18:18Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4546 | |
dc.description.abstract | Studiju „Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija“ realizovao je Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, uz finansijsku podršku UNICEF kancelarije u Beogradu, i podršku Ministarstva prosvete Republike Srbije. Radi se o kvalitativnoj studiji o obrazovnim iskustvima tokom pandemije koja je obuhvatila fokus grupne diskusije sa preko 400 učenika osnovnih i srednjih škola u Srbiji, kao i intervjue sa 90 učenika iz osetljivih grupa, njihovim roditeljima i nastavnicima. Stoga, ova studija pruža jedinstven uvid u kvalitet i pravednost nastavnog procesa, kvalitet vršnjačkih odnosa, kao i ulogu porodice u obrazovanju tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji. Nalazi ovog sveobuhvatnog istraživanja predstavljaju oslonac za planiranje mera za kompenzovanje negativnih posledica obrazovanja tokom pandemije u Srbiji, ali i mera kojima se pozitivni efekti pandemije mogu učiniti održivim. Istovremeno, nalazi istraživanja pružaju uvid u protektivne i riziko faktore za učenje i razvoj učenika tokom pandemije, što je polazište za aktivnosti usmerene na unapređivanje otpornosti obrazovnog sistema Republike Srbije u nekim narednim kriznim situacijama. Imajući u vidu da je istraživanje sprovedeno kao deo regionalne inicijative koju je pokrenuo Institut za društvena istraživanja iz Zagreba, uz učešće istraživačkih timova Instituta za psihologiju, Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoškog fakulteta iz Ljubljane –studija će omogućiti komparativno sagledavanje rezultata i iskustava. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Beograd: Institut za psihologiju, Filozofski fakultet. | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | obrazovanje | sr |
dc.subject | pandemija Kovid-19 | sr |
dc.subject | kvalitativna studija | sr |
dc.subject | osetljive grupe učenika | sr |
dc.title | Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija | sr |
dc.type | report | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.rank | M124 | |
dc.description.other | Analiza uticaja efekata prihvaćena na Nastavno-naučnom veću Filozofskog fakulteta | sr |
dc.identifier.fulltext | http://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/11218/bitstream_11218.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4546 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |