Приказ основних података о документу

dc.creatorBaucal, Aleksandar
dc.creatorAltaras Dimitrijević, Ana
dc.creatorPetrović, Danijela
dc.creatorJanković, Dragan
dc.creatorStepanović Ilić, Ivana
dc.creatorKrstić, Ksenija
dc.creatorVidenović, Marina
dc.creatorRajić, Milana
dc.creatorSimić, Nataša
dc.creatorJovanović Milanović, Olja
dc.creatorKrnjaić, Zora
dc.creatorJolić Marjanović, Zorana
dc.date.accessioned2023-06-08T11:18:18Z
dc.date.available2023-06-08T11:18:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4546
dc.description.abstractStudiju „Obrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studija“ realizovao je Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, uz finansijsku podršku UNICEF kancelarije u Beogradu, i podršku Ministarstva prosvete Republike Srbije. Radi se o kvalitativnoj studiji o obrazovnim iskustvima tokom pandemije koja je obuhvatila fokus grupne diskusije sa preko 400 učenika osnovnih i srednjih škola u Srbiji, kao i intervjue sa 90 učenika iz osetljivih grupa, njihovim roditeljima i nastavnicima. Stoga, ova studija pruža jedinstven uvid u kvalitet i pravednost nastavnog procesa, kvalitet vršnjačkih odnosa, kao i ulogu porodice u obrazovanju tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji. Nalazi ovog sveobuhvatnog istraživanja predstavljaju oslonac za planiranje mera za kompenzovanje negativnih posledica obrazovanja tokom pandemije u Srbiji, ali i mera kojima se pozitivni efekti pandemije mogu učiniti održivim. Istovremeno, nalazi istraživanja pružaju uvid u protektivne i riziko faktore za učenje i razvoj učenika tokom pandemije, što je polazište za aktivnosti usmerene na unapređivanje otpornosti obrazovnog sistema Republike Srbije u nekim narednim kriznim situacijama. Imajući u vidu da je istraživanje sprovedeno kao deo regionalne inicijative koju je pokrenuo Institut za društvena istraživanja iz Zagreba, uz učešće istraživačkih timova Instituta za psihologiju, Filozofskog fakulteta u Beogradu i Pedagoškog fakulteta iz Ljubljane –studija će omogućiti komparativno sagledavanje rezultata i iskustava.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd: Institut za psihologiju, Filozofski fakultet.sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectobrazovanjesr
dc.subjectpandemija Kovid-19sr
dc.subjectkvalitativna studijasr
dc.subjectosetljive grupe učenikasr
dc.titleObrazovanje tokom pandemije Kovid-19 u Srbiji: kvalitativna studijasr
dc.typereportsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.rankM124
dc.description.otherAnaliza uticaja efekata prihvaćena na Nastavno-naučnom veću Filozofskog fakultetasr
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/11218/bitstream_11218.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4546
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу