Приказ основних података о документу

Parent`s educational needs as a support to adolescent development

dc.contributorAlibabić, Šefika
dc.contributorPejatović, Aleksandra
dc.creatorMilošević, Zorica B.
dc.date.accessioned2023-09-18T09:40:44Z
dc.date.available2023-09-18T09:40:44Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn978-86-82019-57-2
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4846
dc.description.abstractVaspitanje u porodici - relacija roditelja i dece kao razvojna dimenzija deteta i roditelja je vaspitljiv fenomen koji kroz obrazovanje roditelja može biti usmeravan (pre)oblikovan, izgrađivan, unapređivan. Obrazovanje možemo posmatrati kao jedan od instrumenata podrške razvoju, napredovanju i zaštiti porodice ili, pak, kao sredstvo za intervenciju u porodični sistem radi razrešenja raznih kriznih životnih situacija porodice. Raznovrsnost tih kriznih situacija, sa jedne strane može biti mera različitih potreba za obrazovanjem roditelja, a sa druge - okvir u koji se može smestiti obrazovna intervencija. Adolescencija predstavlja referentnu, potencijalno veoma kriznu tačku u životu porodice - to je vreme ogromnih promena u detetovom životu, i to na raznim planovima njegovog razvoja i funkcionisanja: individualnom, porodičnom, socijalnom. Našim istraživanjem nastojali smo da utvrdimo specifičnosti obrazovnih potreba roditelja čija su deca adolescentnog uzrasta. U ovom radu prikazani su neki od rezultata koji se odnose na obrazovne potrebe roditelja kao podrške individualnom razvoju adolescenta.sr
dc.description.abstractUpbringing in a family, the relationship between parents and children as a developmental dimension of a child and parent, is a phenomenon that can be directed, (re)shaped, built up, and developed through parents` education. Education can be seen as one of the instruments in the development, progress, and protection of a family or as a resource to intervene in a family system in order to resolve different critical life situations of a family. On one hand, the diversity of those critical situations can be measure of different parents` educational needs; and on the other, it can frame where educational intervention can be placed. Adolescence is potentially a very critical point in a family`s life - that is a time of big changes in a child`s life on different levels of his/her development and functioning> individual, familial, and social. In this research, we tried to identify parents` specific educational needs. We showed some of the results about parents` educational needs that can be supportive to the individual development of an adolescent.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd: Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradusr
dc.relation„Obrazovanje i učenje – pretpostavke evropskih integracija“, Ministarstvo za nauku i tehnološki razvoj Republike Srbijesr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceObrazovanje i učenje – pretpostavke evropskih integracijasr
dc.subjectobrazovne potrebesr
dc.subjectroditeljisr
dc.subjectadolescencijasr
dc.subjecteducation needssr
dc.subjectparentssr
dc.subjectadolescencesr
dc.titleObrazovne potrebe roditelja kao podrška razvoju adolescentasr
dc.titleParent`s educational needs as a support to adolescent developmentsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage142
dc.citation.rankM45
dc.citation.spage131
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_4846
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss35668495


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу