Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.contributorRadulović, Lidija
dc.contributorMilin, Vladeta
dc.contributorLjujić, Bojan
dc.creatorKoruga, Nikola
dc.date.accessioned2023-10-19T13:06:11Z
dc.date.available2023-10-19T13:06:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-86-80712-34-5 (IZPIA)
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5014
dc.description.abstractOvaj rad bavi se promišljanjem mogućih doprinosa utopijskih zajednica teorijama i mehanizmima participativnog stvaranja znanja u obrazovanju. Analizirane su obrazovne prakse naselja Aurovil, utopijske zajednice smeštene na jugu Indije. Podaci za analizu prikupljeni su detaljnim istraživanjem tekstova o obrazovnim praksama predstavljenih na web portalu Aurovil zajednice. Rezultati analize sadržaja ukazali su na to da utopijske prakse predstavljaju prostor u kom se mogu testirati idealtipski modeli u nastajanju proizašli iz prakse utemeljene na utopijskoj imaginaciji. Na ovaj način može doći do brisanja jasne granice između teorije i prakse, istraživača i učesnika istraživanja. Naime, koncepti se kontinuirano osmišljavaju, realizuju i preispituju.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherFilozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogijusr
dc.publisherPedagoško društvo Srbijesr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceNacionalni naučni skup Susreti pedagoga: Participacija u obrazovanju - pedagoški (p)ogledisr
dc.subjectutopijska zajednicasr
dc.subjectparticipacijasr
dc.subjectobrazovanjesr
dc.subjectobrazovni sistemsr
dc.titleUtopijske zajednice kao podsticaj za promišljanje participacije u obrazovanjusr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.rankM63
dc.citation.spage70-75
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/12247/bitstream_12247.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5014
dc.type.versionpublishedVersionsr


Dokumenti

Thumbnail

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu