Participacija nastavnika u onlajn istraživanju
Апстракт
U radu se analizira problem participacije nastavnika u onlajn istraživanju. Polazi se od opisa osnovnih karakterisitka tog istraživanja, a na osnovu razmatranja njegovih prednosti i ograničenja. Cilj empirijskog dela istraživanja je da se utvrdi uključenost nastavnika u onlajn istraživanje i činioci od kojih ona zavisi, kao i da se ispita mišljenje nastavnika o prednostima i ograničenjima te vrste istraživanja. Uzorak je obuhvatio 153 nastavnika koji su zaposleni u osnovnim školama u Srbiji. Za prikupljanje podataka korišćena je tehnika anketiranja. Većina nastavnika ima iskustvo učestvovanja u više od jednog onlajn istraživanja, dok, sa povećanjem veličine grada u kome se nalazi škola u kojoj su zaposleni, raste procenat nastavnika koji su učestvovali u šest i više onlajn istraživanja. Najviše nastavnika kao prednost onlajn istraživanja navodi tehničke mogućnosti interneta; a kao ograničenja ističe i određene metodološke karakteristike tog istraživanja. Na osnovu dobijenih rezultata u...kazuje se na mogućnosti unapređivanja participacije nastavnika u onlajn istraživanju.
Кључне речи:
onlajn istraživanje / participacija nastavnika / prednosti i ograničenja onlajn istraživanjaИзвор:
Obrazovanje u vreme krize i kako dalјe, 2022, 211-217Издавач:
- Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Финансирање / пројекти:
- Пројекат „Човек и друштво у време кризе“, финансиран од стране Филозофског факултета Универзитета у Београду
Институција/група
Pedagogija / PedagogyTY - CONF AU - Matović, Nataša PY - 2022 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5671 AB - U radu se analizira problem participacije nastavnika u onlajn istraživanju. Polazi se od opisa osnovnih karakterisitka tog istraživanja, a na osnovu razmatranja njegovih prednosti i ograničenja. Cilj empirijskog dela istraživanja je da se utvrdi uključenost nastavnika u onlajn istraživanje i činioci od kojih ona zavisi, kao i da se ispita mišljenje nastavnika o prednostima i ograničenjima te vrste istraživanja. Uzorak je obuhvatio 153 nastavnika koji su zaposleni u osnovnim školama u Srbiji. Za prikupljanje podataka korišćena je tehnika anketiranja. Većina nastavnika ima iskustvo učestvovanja u više od jednog onlajn istraživanja, dok, sa povećanjem veličine grada u kome se nalazi škola u kojoj su zaposleni, raste procenat nastavnika koji su učestvovali u šest i više onlajn istraživanja. Najviše nastavnika kao prednost onlajn istraživanja navodi tehničke mogućnosti interneta; a kao ograničenja ističe i određene metodološke karakteristike tog istraživanja. Na osnovu dobijenih rezultata ukazuje se na mogućnosti unapređivanja participacije nastavnika u onlajn istraživanju. PB - Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije C3 - Obrazovanje u vreme krize i kako dalјe T1 - Participacija nastavnika u onlajn istraživanju EP - 217 SP - 211 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5671 ER -
@conference{ author = "Matović, Nataša", year = "2022", abstract = "U radu se analizira problem participacije nastavnika u onlajn istraživanju. Polazi se od opisa osnovnih karakterisitka tog istraživanja, a na osnovu razmatranja njegovih prednosti i ograničenja. Cilj empirijskog dela istraživanja je da se utvrdi uključenost nastavnika u onlajn istraživanje i činioci od kojih ona zavisi, kao i da se ispita mišljenje nastavnika o prednostima i ograničenjima te vrste istraživanja. Uzorak je obuhvatio 153 nastavnika koji su zaposleni u osnovnim školama u Srbiji. Za prikupljanje podataka korišćena je tehnika anketiranja. Većina nastavnika ima iskustvo učestvovanja u više od jednog onlajn istraživanja, dok, sa povećanjem veličine grada u kome se nalazi škola u kojoj su zaposleni, raste procenat nastavnika koji su učestvovali u šest i više onlajn istraživanja. Najviše nastavnika kao prednost onlajn istraživanja navodi tehničke mogućnosti interneta; a kao ograničenja ističe i određene metodološke karakteristike tog istraživanja. Na osnovu dobijenih rezultata ukazuje se na mogućnosti unapređivanja participacije nastavnika u onlajn istraživanju.", publisher = "Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Obrazovanje u vreme krize i kako dalјe", title = "Participacija nastavnika u onlajn istraživanju", pages = "217-211", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5671" }
Matović, N.. (2022). Participacija nastavnika u onlajn istraživanju. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalјe Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju., 211-217. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5671
Matović N. Participacija nastavnika u onlajn istraživanju. in Obrazovanje u vreme krize i kako dalјe. 2022;:211-217. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5671 .
Matović, Nataša, "Participacija nastavnika u onlajn istraživanju" in Obrazovanje u vreme krize i kako dalјe (2022):211-217, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5671 .