Приказ основних података о документу

dc.contributorŠaljić, Zorica
dc.contributorDubljanin, Saša
dc.contributorPejatović, Aleksandra
dc.creatorKrnjaja, Živka
dc.creatorPavlović-Breneselović, Dragana
dc.creatorMitranić, Nevena
dc.date.accessioned2023-12-19T10:11:53Z
dc.date.available2023-12-19T10:11:53Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.isbn978–86–80712–49–9
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5756
dc.description.abstractU radu smo pošli od shvatanja promene pristupa obrazovanju kao suštinske promene, koja se razvija kroz istovremeno i zajedničko delovanje kroz tri dimenzije vaspitno-obrazovne prakse. Razumevanje kompleksnosti promene pristupa obrazovanju, te promene kao kolektivnog nastojanja i odgovornosti, usmerilo nas je na osmišljavanje podrške stručnim saradnicima kao liderima u pokretanju promene. Promena pristupa obrazovanju i liderska uloga stručnog saradnika u promeni povezani su sa primenom novih Osnova programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja „Godine uzleta”. Kao sastavni deo podrške u procesu primene Osnova programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja „Godine uzleta” osmišljena je i realizovana obuka „SNOP – Stručni saradnici kao nosioci promene”. U ovom radu prikazaćemo rezultate evaluacije obuke „SNOP” iz perspektive stručnih saradnika i na osnovu evaluacija izvesti zaključke o podršci koja je stručnim saradnicima potrebna kako bi se osnažili kao lideri u promeni pristupa obrazovanju. U seriji obuka „SNOP” učestvovalo je 268 stručnih saradnika iz predškolskih ustanova. Njihove evaluacije obuke pokazuju da je stručnim saradnicima značajna i potrebna podrška kojom se jača profesionalni identitet stručnih saradnika kao pokretača promene i osnažuje njihova specifična profesionalna kompetentnost za razumevanje procesa promene i vođenje promene u vaspitno-obrazovnoj praksi.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherPedagoško društvo Srbijesr
dc.publisherInstitut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200163/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceU potrazi za kvalitetnim obrazovanjem i vaspitanjem: izazovi i moguća rešenjasr
dc.subjectstručni saradnik kao nosilac promenesr
dc.subjectdimenzije promenesr
dc.subjectzajednica učenjasr
dc.subjectprimena Osnova programasr
dc.titlePodrška stručnim saradnicima u promeni pristupa obrazovanjusr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.spage145-150
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/14528/bitstream_14528.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5756
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу