Приказ основних података о документу

dc.creatorJeremić, Ivana
dc.date.accessioned2024-01-03T18:14:18Z
dc.date.available2024-01-03T18:14:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn2406-2006
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5968
dc.description.abstractU radu se predstavljaju rezultati empirijske studije koja je imala za cilj da opiše određene faze konstrukcije testa znanja iz matematike i srpskog jezika, označene kao – izbor formi zadataka, određivanje dužine testa znanja, utvrđivanje redosleda zadataka u testu i sastavljanje uputstva za ispitanike. U istraživanju je primenjena deskriptivnoanalitička metoda, a podaci su prikupljeni tehnikama intervjuisanja i analize sadržaja. Intervjuisano je 80 nastavnika zaposlenih u višim razredima osnovnih škola u Srbiji. Analizirano je 40 neformalnih testova (NZOT) iz matematike i 40 neformalnih testova iz srpskog jezika. Rezultati istraživanja pokazuju da instrumenti koje nastavnici samostalno konstruišu samo delimično uvažavaju preporuke za izbor formi zadataka i oblikovanje testova znanja koje se sreću u metodološkoj literaturi. Utvrđene su određene metodološke razlike između NZOT iz matematike i srpskog jezika kada su u pitanju analizirane faze konstrukcije. Dobijeni nalazi daju podršku ogranizovanju obuka za nastavnike kojima bi se pojačale kompetencije nastavnika u domenu konstrukcije i primene testova znanja/NZOT.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherSrpska akademija obrazovanja, Beogradsr
dc.publisherVisoka škola strukovnih studija za vaspitače "Mihailo Palov", Vršacsr
dc.publisherUniverzitet u Nišu - Pedagoški fakultet, Vranjesr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceResearch in Pedagogy (istraživanja u pedagogiji)sr
dc.subjectforme zadatakasr
dc.subjectnastavnicisr
dc.subjectnivoi znanjasr
dc.subjecttestovi znanja/NZOTsr
dc.titleIzbor vrste zadataka i oblikovanje testa znanja iz matematike i srpskog jezikasr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage303
dc.citation.issue2
dc.citation.spage288
dc.citation.volume13
dc.description.otherPojedini delovi rada preuzeti su iz doktorske disertacije Ivane Jeremić (dev. prezime Luković) odbranjene 2016. godine pod nazivom „Testovi znanja u školskoj praksi“ na Filozofskom fakultetu u Beogradu.sr
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/15063/bitstream_15063.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_5968
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу