Настава методологије педагошких истраживања и методологије андрагошких истраживања у дигиталном окружењу
Апстракт
Za vreme trajanja vanrednog stanja usled proglašenja pandemije COVID-19, nastava metodologije pedagoških/
andragoških istraživanja na Filozofskom fakultetu u Beogradu realizovana je na daljinu. Primenjeni način rada
najpribližniji je modelu asinhrone onlajn nastave. U radu su prikazani rezultati ispitivanja mišljenja studenata
o efikasnosti primenjenog načina rada. Istraživanje je realizovano primenom deskriptivne metode i tehnike
anketiranja. Rezultati pokazuju da su globalne ocene studenata relativno povoljne, da pozitivno sagledavaju
napor nastavnika da održavaju komunikaciju sa studentima i da studentima omoguće pristup materijalima za
učenje i vežbanje koji im mogu pomoći u pripremi ispita. Manje povoljno se ocenjuje interaktivnost nastave u
primenjenom načinu rada. Pitanja efikasnosti asinhronog modela onlajn nastave treba dalje istraživati, posebno
u poređenju sa potencijalima sinhronog modela onlajn rada, sa stanovišta maksimizacije ciljeva nastave koja
udružuje teorij...ska i praktična znanja.
Кључне речи:
asinhrona onlajn nastava / metodologija pedagoških/andragoških istraživanja / nastava u kontekstu vanrednog stanjaИзвор:
Сусрети педагога, национални научни скуп: Васпитање и образовање у дигиталном окружењу, 2020, 181-186Издавач:
- Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju
- Pedagoško društvo Srbije
Финансирање / пројекти:
- Министарство науке, технолошког развоја и иновација Републике Србије, институционално финансирање - 200163 (Универзитет у Београду, Филозофски факултет) (RS-MESTD-inst-2020-200163)
Институција/група
Pedagogija / PedagogyTY - CONF AU - Јеремић, Ивана PY - 2020 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/6178 AB - Za vreme trajanja vanrednog stanja usled proglašenja pandemije COVID-19, nastava metodologije pedagoških/ andragoških istraživanja na Filozofskom fakultetu u Beogradu realizovana je na daljinu. Primenjeni način rada najpribližniji je modelu asinhrone onlajn nastave. U radu su prikazani rezultati ispitivanja mišljenja studenata o efikasnosti primenjenog načina rada. Istraživanje je realizovano primenom deskriptivne metode i tehnike anketiranja. Rezultati pokazuju da su globalne ocene studenata relativno povoljne, da pozitivno sagledavaju napor nastavnika da održavaju komunikaciju sa studentima i da studentima omoguće pristup materijalima za učenje i vežbanje koji im mogu pomoći u pripremi ispita. Manje povoljno se ocenjuje interaktivnost nastave u primenjenom načinu rada. Pitanja efikasnosti asinhronog modela onlajn nastave treba dalje istraživati, posebno u poređenju sa potencijalima sinhronog modela onlajn rada, sa stanovišta maksimizacije ciljeva nastave koja udružuje teorijska i praktična znanja. PB - Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju PB - Pedagoško društvo Srbije C3 - Сусрети педагога, национални научни скуп: Васпитање и образовање у дигиталном окружењу T1 - Настава методологије педагошких истраживања и методологије андрагошких истраживања у дигиталном окружењу EP - 186 SP - 181 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6178 ER -
@conference{ author = "Јеремић, Ивана", year = "2020", abstract = "Za vreme trajanja vanrednog stanja usled proglašenja pandemije COVID-19, nastava metodologije pedagoških/ andragoških istraživanja na Filozofskom fakultetu u Beogradu realizovana je na daljinu. Primenjeni način rada najpribližniji je modelu asinhrone onlajn nastave. U radu su prikazani rezultati ispitivanja mišljenja studenata o efikasnosti primenjenog načina rada. Istraživanje je realizovano primenom deskriptivne metode i tehnike anketiranja. Rezultati pokazuju da su globalne ocene studenata relativno povoljne, da pozitivno sagledavaju napor nastavnika da održavaju komunikaciju sa studentima i da studentima omoguće pristup materijalima za učenje i vežbanje koji im mogu pomoći u pripremi ispita. Manje povoljno se ocenjuje interaktivnost nastave u primenjenom načinu rada. Pitanja efikasnosti asinhronog modela onlajn nastave treba dalje istraživati, posebno u poređenju sa potencijalima sinhronog modela onlajn rada, sa stanovišta maksimizacije ciljeva nastave koja udružuje teorijska i praktična znanja.", publisher = "Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije", journal = "Сусрети педагога, национални научни скуп: Васпитање и образовање у дигиталном окружењу", title = "Настава методологије педагошких истраживања и методологије андрагошких истраживања у дигиталном окружењу", pages = "186-181", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6178" }
Јеремић, И.. (2020). Настава методологије педагошких истраживања и методологије андрагошких истраживања у дигиталном окружењу. in Сусрети педагога, национални научни скуп: Васпитање и образовање у дигиталном окружењу Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu Institut za pedagogiju i andragogiju., 181-186. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6178
Јеремић И. Настава методологије педагошких истраживања и методологије андрагошких истраживања у дигиталном окружењу. in Сусрети педагога, национални научни скуп: Васпитање и образовање у дигиталном окружењу. 2020;:181-186. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6178 .
Јеремић, Ивана, "Настава методологије педагошких истраживања и методологије андрагошких истраживања у дигиталном окружењу" in Сусрети педагога, национални научни скуп: Васпитање и образовање у дигиталном окружењу (2020):181-186, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_6178 .