Marketing institucija visokog obrazovanja - studija slučaja
Marketing of higher education institutions: Case study
Apstrakt
U radu je opisan proces uvođenja organizacije funkcije marketinga u organizacionu strukturu Filozofskog fakulteta u Beogradu, marketinške aktivnosti preduzete tokom prve godine sistematskog bavljenja marketingom rezultati navedenih aktivnosti, kao i rezultati poređenja Filozofskog fakulteta u Beogradu sa fakultetima slične orijentacije u Srbiji.
The paper describes the process of introducing the marketing function in the organisational structure of the Faculty of Philosophy of Belgrade, marketing activities undertaken during the first year of the systematic dealing with marketing, the results of the listed activities, as well as the results of the comparison of the Faculty of Philosophy of Belgrade with the faculties of similar orientation in Serbia.
Ključne reči:
visoko obrazovanje / marketing / Filozofski fakultet u Beogradu / marketing / higher education / Faculty of Philosophy in BelgradeIzvor:
Andragoške studije, 2009, 2, 323-337Izdavač:
- Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
Institucija/grupa
Andragogija / AndragogyTY - JOUR AU - Miljković, Jovan PY - 2009 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/926 AB - U radu je opisan proces uvođenja organizacije funkcije marketinga u organizacionu strukturu Filozofskog fakulteta u Beogradu, marketinške aktivnosti preduzete tokom prve godine sistematskog bavljenja marketingom rezultati navedenih aktivnosti, kao i rezultati poređenja Filozofskog fakulteta u Beogradu sa fakultetima slične orijentacije u Srbiji. AB - The paper describes the process of introducing the marketing function in the organisational structure of the Faculty of Philosophy of Belgrade, marketing activities undertaken during the first year of the systematic dealing with marketing, the results of the listed activities, as well as the results of the comparison of the Faculty of Philosophy of Belgrade with the faculties of similar orientation in Serbia. PB - Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd T2 - Andragoške studije T1 - Marketing institucija visokog obrazovanja - studija slučaja T1 - Marketing of higher education institutions: Case study EP - 337 IS - 2 SP - 323 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_926 ER -
@article{ author = "Miljković, Jovan", year = "2009", abstract = "U radu je opisan proces uvođenja organizacije funkcije marketinga u organizacionu strukturu Filozofskog fakulteta u Beogradu, marketinške aktivnosti preduzete tokom prve godine sistematskog bavljenja marketingom rezultati navedenih aktivnosti, kao i rezultati poređenja Filozofskog fakulteta u Beogradu sa fakultetima slične orijentacije u Srbiji., The paper describes the process of introducing the marketing function in the organisational structure of the Faculty of Philosophy of Belgrade, marketing activities undertaken during the first year of the systematic dealing with marketing, the results of the listed activities, as well as the results of the comparison of the Faculty of Philosophy of Belgrade with the faculties of similar orientation in Serbia.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd", journal = "Andragoške studije", title = "Marketing institucija visokog obrazovanja - studija slučaja, Marketing of higher education institutions: Case study", pages = "337-323", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_926" }
Miljković, J.. (2009). Marketing institucija visokog obrazovanja - studija slučaja. in Andragoške studije Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd.(2), 323-337. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_926
Miljković J. Marketing institucija visokog obrazovanja - studija slučaja. in Andragoške studije. 2009;(2):323-337. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_926 .
Miljković, Jovan, "Marketing institucija visokog obrazovanja - studija slučaja" in Andragoške studije, no. 2 (2009):323-337, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_926 .