Приказ основних података о документу

The need for new interpretation of didactic principles

dc.creatorDubljanin, Saša
dc.date.accessioned2021-10-12T11:08:02Z
dc.date.available2021-10-12T11:08:02Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0031-3807
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1042
dc.description.abstractU radu je predstavljen kritički osvrt i jedan od mogućih pristupa interpretaciji pojedinih didaktičkih principa. Reč o principima koji čine osnovu najvećeg broja različitih klasifikacija - principu postupnosti, principu prilagođenosti i principu očiglednosti. Novu klasifikaciju i drugačiju interpretaciju didaktičkih principa, koja će biti primerenija promenjenim uslovima i zahtevima koji se postavljaju savremenoj školi, nude predstavnici razvijajuće nastave. Kritički stav koji neki autori imaju prema osnovnim didaktičkim kategorijama, kao u ovom slučaju principima, ukazuje na potrebu da se sa drugačijih teorijskih pozicija preispitaju neke od trenutno aktuelnih didaktičkih ideja i stavova.sr
dc.description.abstractThis paper presents a critical review and a possible approach to the interpretation of certain didactic principles. Word on the principles that make up the largest number of different classifications - the principle of gradual, adaptation principle and the principle of intuition. New classification and a different interpretation of the didactic principles, which would be more appropriate changed conditions and requirements set modern school, offering representatives for developing teaching. Critical attitude that some authors have the basic didactic categories, as in this case, principles, indicates the need for some of the current actual didactic ideas and views with different theoretical position review.en
dc.publisherForum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourcePedagogija
dc.subjectškolasr
dc.subjectrazvijajuća nastavasr
dc.subjectnastavasr
dc.subjectdidaktički principsr
dc.subjectdetesr
dc.subjectteachingen
dc.subjectschoolen
dc.subjectdidactic principleen
dc.subjectdeveloping teachingen
dc.subjectchilden
dc.titlePotreba za novom interpretacijom didaktičkih principasr
dc.titleThe need for new interpretation of didactic principlesen
dc.typecontributionToPeriodical
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage172
dc.citation.issue1
dc.citation.other65(1): 169-172
dc.citation.spage169
dc.citation.volume65
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/38/1039.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_1042
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу