Odnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školi
Relation of students towards learning Italian in the primary school
Abstract
U radu su prikazani rezultati istraživanja o odnosu učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika. Istraživanje je realizovano na uzorku učenika petog i sedmog razreda tri osnovne škole u Srbiji. U istraživanju smo pošli od pretpostavke da se odnos prema stranom jeziku može menjati u zavisnosti od uzrasta, dužine učenja, složenosti zahteva koji se postavljaju pred učenika, kao i od načina rada u nastavi. Dobijeni nalazi pokazuju da socio-kulturni i interkulturni aspekti učenja italijanskog jezika najviše zanimaju učenike i na taj način određuju njihov odnos prema italijanskom jeziku.
This paper shows results of the research about the relation of students towards learning Italian as a foreign language. The research has been realized at the sample of students of the fifth and seventh grade in the three primary schools in Serbia. We have started in the research from the assumption that a relation towards a foreign language can change depending on the age, years of studying, complexity of requirements which are posed for the student, as well as the way of work in teaching. Given results show that socio-cultural and intercultural aspects of learning Italian, in most cases are interesting for students and in this way they determine their relation towards Italian.
Keywords:
učenici / osnovna škola / odnos prema učenju / italijanski jezik / students / relation towards learning / primary school / ItalianSource:
Inovacije u nastavi, 2010, 23, 1, 79-86Publisher:
- Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd
Funding / projects:
- Education for knowledge based society (RS-149001)
Institution/Community
Strani jezici / Foreign languagesTY - JOUR AU - Lalić-Vučetić, Nataša AU - Đorović, Danijela PY - 2010 UR - http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1068 AB - U radu su prikazani rezultati istraživanja o odnosu učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika. Istraživanje je realizovano na uzorku učenika petog i sedmog razreda tri osnovne škole u Srbiji. U istraživanju smo pošli od pretpostavke da se odnos prema stranom jeziku može menjati u zavisnosti od uzrasta, dužine učenja, složenosti zahteva koji se postavljaju pred učenika, kao i od načina rada u nastavi. Dobijeni nalazi pokazuju da socio-kulturni i interkulturni aspekti učenja italijanskog jezika najviše zanimaju učenike i na taj način određuju njihov odnos prema italijanskom jeziku. AB - This paper shows results of the research about the relation of students towards learning Italian as a foreign language. The research has been realized at the sample of students of the fifth and seventh grade in the three primary schools in Serbia. We have started in the research from the assumption that a relation towards a foreign language can change depending on the age, years of studying, complexity of requirements which are posed for the student, as well as the way of work in teaching. Given results show that socio-cultural and intercultural aspects of learning Italian, in most cases are interesting for students and in this way they determine their relation towards Italian. PB - Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd T2 - Inovacije u nastavi T1 - Odnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školi T1 - Relation of students towards learning Italian in the primary school EP - 86 IS - 1 SP - 79 VL - 23 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_1068 ER -
@article{ author = "Lalić-Vučetić, Nataša and Đorović, Danijela", year = "2010", abstract = "U radu su prikazani rezultati istraživanja o odnosu učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika. Istraživanje je realizovano na uzorku učenika petog i sedmog razreda tri osnovne škole u Srbiji. U istraživanju smo pošli od pretpostavke da se odnos prema stranom jeziku može menjati u zavisnosti od uzrasta, dužine učenja, složenosti zahteva koji se postavljaju pred učenika, kao i od načina rada u nastavi. Dobijeni nalazi pokazuju da socio-kulturni i interkulturni aspekti učenja italijanskog jezika najviše zanimaju učenike i na taj način određuju njihov odnos prema italijanskom jeziku., This paper shows results of the research about the relation of students towards learning Italian as a foreign language. The research has been realized at the sample of students of the fifth and seventh grade in the three primary schools in Serbia. We have started in the research from the assumption that a relation towards a foreign language can change depending on the age, years of studying, complexity of requirements which are posed for the student, as well as the way of work in teaching. Given results show that socio-cultural and intercultural aspects of learning Italian, in most cases are interesting for students and in this way they determine their relation towards Italian.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd", journal = "Inovacije u nastavi", title = "Odnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školi, Relation of students towards learning Italian in the primary school", pages = "86-79", number = "1", volume = "23", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_1068" }
Lalić-Vučetić, N.,& Đorović, D.. (2010). Odnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školi. in Inovacije u nastavi Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd., 23(1), 79-86. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_1068
Lalić-Vučetić N, Đorović D. Odnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školi. in Inovacije u nastavi. 2010;23(1):79-86. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_1068 .
Lalić-Vučetić, Nataša, Đorović, Danijela, "Odnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školi" in Inovacije u nastavi, 23, no. 1 (2010):79-86, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_1068 .