Приказ основних података о документу

Kommercializacija vysšego obrazovanija i obespečeniekačestva

dc.creatorBodroški-Spariosu, Biljana
dc.date.accessioned2021-10-12T11:26:48Z
dc.date.available2021-10-12T11:26:48Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0547-3330
dc.identifier.urihttp://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1340
dc.description.abstractCilj ovog rada je sagledavanje odnosa komercijalizacije visokoškolskog obrazovanja i različitih pristupa osiguranju kvaliteta. U širem smislu komercijalizacija visokoškolskog obrazovanja upućuje na tesnu povezanost između visokoškolskog obrazovanja i ekonomskog sektora. U užem smislu pod ovim pojmom podrazumeva se obezbeđivanje obrazovne delatnosti sa primarnim ciljem sticanja zarade. Postoje različiti pristupi definisanju kvaliteta u oblasti poslovnog upravljanja koji se pokušavaju primeniti na oblast visokoškolskog obrazovanja. Odnos komercijalizacije i osiguranja kvaliteta visokoškolskog obrazovanja zavisi od toga kako se shvata sam pojam komercijalizacije (u širem ili užem smislu) i od pristupa definisanju kvaliteta (transcendentni pristup; pristup baziran na proizvodu; pristup baziran na korisniku; pristup baziran na proizvodnji; i pristup baziran na vrednosti).sr
dc.description.abstractThe aim of this paper is to analyze the relations between higher education and different approaches to ensuring high quality work. In a broader sense the commercialization of higher education implies close relations between higher education and the economic sector. In a narrower sense the term implies provision of educational activities aimed primarily at profit earning. There are different approaches to defining the quality of business management which are being applied in higher education. The relations between commercialization and ensuring high quality depends upon the way the term commercialization is understood (in a broader or narrower sense) and which approach is adopted in defining the quality (transcendental approach; approach based on production; approach based on value).en
dc.publisherPedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179060/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceNastava i vaspitanje
dc.subjectvisokoškolsko obrazovanje kao privatno dobrosr
dc.subjectvisokoškolske ustanove kao preduzeća na tržištusr
dc.subjectrazličiti pristupi osiguranja kvalitetasr
dc.subjectkomercijalizacija visokoškolskog obrazovanjasr
dc.subjecthigher education institutions as market assetsen
dc.subjecthigher education as private propertyen
dc.subjectdifferent approaches to quality definitionen
dc.subjectcommercialization of high educationen
dc.titleKomercijalizacija visokoškolskog obrazovanja i različiti pristupi osiguranju kvalitetasr
dc.titleKommercializacija vysšego obrazovanija i obespečeniekačestvaru
dc.titleCommercialization of higher education and different approaches to ensuring high qualityen
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage661
dc.citation.issue4
dc.citation.other61(4): 645-661
dc.citation.rankM24
dc.citation.spage645
dc.citation.volume61
dc.identifier.fulltexthttp://reff.f.bg.ac.rs/bitstream/id/301/1337.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_reff_1340
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу